Zwanger of niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by SDonya, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hallo iedereen :)

3 maanden geleden ben ik bevallen van me eerste kindje. nadat ik bevallen was ben ik begonnen met Cerazette. Terwijl ik Cerazette gebruikte bleef ik bloedingen houden. Soms een pauze van 2 a 3 dagen maar daarna bloedde ik weer heel veel. Nu sinds ongeveer anderhalve week ben ik niet meer aan het bloeden, maar ik voel me anders. Ik heb meer afscheiding dan normaal en heel waterig, ben een beetje misselijk en heb sinds vandaag al de hele middag hoofdpijn. Ook lijken me borsten zwaarder geworden alhoewel ik dit niet zeker weet aangezien ik nog borstvoeding geef. Ook had ik gisteren jeuk aan me tepels maar vandaag niet meer. 3 dagen geleden heb ik nog een Kruidvat zwangerschapstest gedaan en die testen negatief.. Ik ben zo erg aan het twijfelen! Als dit aanhoudt zal ik over een paar dagen weer testen. Maar ik vroeg me af of andere dit nou ook op een zwangerschap vinden lijken of dat het ik gewoon last heb van me hormonen??:)

Alvast bedankt!!

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Heb je inmiddels alweer getest?

Ik heb het ook gehad met cerazette. Klote pil vond ik het!

Sterkte meid

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zit zes maanden aan de Cerazette en heb ook al diverse zwangerschapssymptomen gehad en ook al diverse tests gebruitk..... maar "gelukkig" niet zwanger.

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Ik heb na de zwangerschappen heel lang het gevoel gehad zwanger te zijn, zonder dat ik een pil of iets dergelijks gebruikte. De hormonen vliegen nog door je lijf, dat kan nog zeker 9 maanden duren. Ze zeggen vaak ook 9 maanden op en 9 maanden af.
    Heb begin dit jaar ook Cerazette gehad, ik had ook tussentijdse bloedingen, ben daarom snel gestopt met die pil en we gebruiken nu niets meer.

Share This Page