4 weken 2dagen zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by vanessavannii, Jul 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vanessavannii

vanessavannii Nieuw lid

Jul 5, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal ik was bloed gaan laten trekken bij de dokter bij 5weken zwangerschap maar mijn hcg is maar 59 .
    heeft iemand ervaring hier mee ?:(

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Wat zei de dokter er zelf van?
    Misschien ben je gewoon minder ver dan je zelf denkt?
    Ik had bij 4 weken 169, maar die waarden verschillen bij iedereen!

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

Apr 27, 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week bloed laten trekken (4w2d), huisarts zei ook dat mijn HCG nog laag was (ben vergeten vragen hoeveel) en dat ik moet maandag terug om mijn bloed te laten trekken.

We moeten nu even de evolutie afwachten, maar ze zei zelf dat zolang er geen bloedverlies is, ik me momenteel nog geen zorgen moet maken. Zij sprak zelfs nog niet over een eventuele miskraam..

Ik blijf realistisch en hoop nog niet te veel, maar het kan gewoon een late innesteling geweest zijn.

Wat heeft de dokter tegen jouw gezegd?

4. vanessavannii

vanessavannii Nieuw lid

Jul 5, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dokter zij dat het erg laat was en dat ze denk dat dit een miskraam was op 1 juli ben ik bloed gaan laten trekken was het 19 en 4 juli moest ik terug Had ik 59 nu zei ze dat dit te laag was ik maakte me zoveel zorgen en ben ik naar spoed gegaan hadden ze een inwendige echo gedaan en zagen we een vruchtzakje voor de rest konden ze ook niks zeggen afwachten zolang er geen bloed verlies is moest ik me geen zorgen maken en alles rustig aan doen x

Share This Page