Mijn bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door soovi, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Omdat ik 2 weken over tijd was moest ik afgelopen maandagochtend om half 7 het ziekenhuis bellen om te kijken of er die dag plaats zou zijn voor een inleiding.
    Mijn vriend en ik allebei ontzettend slecht geslapen door de zenuwen en om half 7 bleek dat er waarschijnlijk geen plaats was. Ik moest om half 9 terug bellen voor verdere afspraken. Mijn vriend is toen gewoon gaan werken en ik heb geprobeerd nog wat te slapen.
    Om half 9 zeiden ze waarschijnlijk wel plaats te hebben en ik moest om 10 uur in het ziekenhuis gaan. Omdat het allemaal nog niet zeker was is mijn vriend toen nog gewoon op zijn werk gebleven en ben ik alleen gegaan. Toen ik daar kwam bleek er plaats voor me te zijn en werd ik meteen aan de ctg scan gelegd. Alles bleek goed en om 11 uur kreeg ik een kamer en kwam de gynaecoloog kijken en deze heeft toen gel ingebracht waardoor de baarmoedermond wat geprikkeld zou worden.
    Om half 2 is ze toen weer komen kijken (mijn vriend was er inmiddels ook) en ik had wel wat last van krampen in mijn onderbuik die doorvloeiden naar mijn rug maar vond het wel meevallen. Maar toen bleek ik al 2 cm ontsluiting te hebben. Zo ging het door tot 8 uur 's avonds, toen had ik bijna volledige ontsluiting en dachten ze dat het kindje er om een uur of 10/11 wel zou zijn.
    Maar helaas had ik wel persdrang maar was de kracht van de persweeen niet sterk genoeg. Ik heb toen nog een hele tijd deze persweeen weg moeten puffen todat ze aan me zagen dat dat echt niet meer mogelijk was en toen mocht ik mee gaan persen en hebben ze me een infuus gegeven. Maar ook hiermee werden de weeen niet krachtig genoeg. Uiteindelijk is ons kereltje om kwart voor 1 's nachts mbv de vacuumpomp geboren.
    Een prachtig mannetje met een grote bos donkere haartjes, donker bruine oogjes. En ondanks dat een paar dagen eerder het geschatte gewicht 6,5 pond was woog hij 8 pond!

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

van harte met de geboorte van jullie zoontje.
    geniet er lekker van
    groetjes
    diana

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Gefeliciteerd!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hard gewerkt, met prachtig resultaat... gefeliciteerd! :D

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Gefeliciteerd met de kleine en nu lekker genieten.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

van harte gefeliciteerd met jullie manneke geniet er maar lekker van en toch nog best een snelle bevalling

groetjes nathalie ;)

7. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Proficiat met de geboorte van jullie zoontje!

Ben wel benieuwd hoe hij heet..!

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET KLEINE MANNETJE :D

9. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort