Ik ben nu 9 weken zwanger en heb met 7 weken het hartje horen en zien kloppen bij een echo. Maar nu heb ik licht bloedverlies gehad. De kans dat het mis is schijnt heel klein te zijn maar toch voel ik mij er nu onzeker over. Ik hoop echt niet dat er iets mis is. Gisteren en vandaag had ik heel licht bloedverlies, maar geen buikpijn. Ik heb dinsdag weer een afspraak met mijn eigen verloskundige. Mijn schoonmoeder is ook verloskundige en die wist mij te vertellen dat het niets hoeft te zeggen maarja dinsdag toch wel even bespreken.
Kan me voorstellen dat je je daarover zorgen maakt! Vaak zeggen ze als je er geen buikpijn etc bij hebt is er over het algemeen niet veel aan de hand, maar zeker weet je het nooit! De kans is idd ook vrij klein dat je een miskraam krijgt als het hartje al klopt maar dit is zeker niet onmogelijk want de kans bestaat er natuurlijk altijd.... Meid ik ga heel hard voor je duimen dat alles toch goed gaat!! Veel succes met afwachten en als je het echt niet vertrouwd dan zou ik vragen of je misschien een spoedecho kan krijgen? Succes ermee en ik duim!!! *knuffel*
Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik zou toch echt even je vk bellen. Ik had het hartje ook al gezien/gehoord. En na licht bloedverlies (zonder buikpijn) bleek 't bij mij wel mis te zijn (met 12,5 weken). Misschien kan je deze week nog een echo regelen? Ook al is er niks aan de hand, dan ben je wel gerustgesteld, en dat is voor je baby'tje natuurlijk ook veel fijner dan een gestresste moeder.