6 weken na vmk knallende test!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door XPertjeX, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, heb op 10 juni een vroege miskraam gehad, het vruchtje is er spontaan en direct uit gekomen en het vloeien was na 6 dagen gestopt. De gyn vertelde ma toen dat het hcg gehalte nog een week of 3 in je lichaam blijft en dan pas je cyclus terug begint. Nu 6 weken later, heb ik een knallende positieve test!! Bij mijn vorige zwangerschap waren het veel lichtere testen! Nu is het echt overduidelijk! Precies een week geleden heb ik 2 dagen wat bruin roze verloren, verder niets meer. Kheb weer bijna alle symptomen dat ik had tijdens mijn zwangerschap. Zou dit nog oud hcg zijn van 6 weken geleden? En dat die ondertussen gestegen is?

Groetjes!!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Was je baarmoeder helemaal schoon?? Bedoel ken 2 mensen die dachten een volledige miskraam te hebben gehad Inc verliezen van een vrucht ( 6wk en Ander 10wk) en bleken later zwanger te zijn geweest van een 2ling. Verder was je pas 6wk en als er dan al hcg in je lichaam zou hebben gezeten dan zou niet niet voldoende zijn voor een dikke streep maar eerder een zeer dun lijntje. Wat ook kan is dat je kort na de mk een eisprong hebt gehad en nu dus weer 4 à 5 wk zwanger bent. Ik zou zowiezo contact opnemen met je gyn voor een inwendige echo om je baarmoeder te bekijken. Eventueel bloedtest om hcg waarde te bepalen. Heb je al een cleurblue gedaan? Met indicator?

4. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Ik zou zeggen: Gefeliciteerd! Dit zal hoogst waarschijnlijk gewoon een nieuwe zwangerschap zijn. Doe anders een CB digital met wekenindicator.

Bij mij was dit ook zo bij mijn zoontje. Eerst een miskraam bij 6-7 weken. 4 weken later alweer een positieve test van een nieuwe zwangerschap!!!

Succes en Gefeliciteerd!

5. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Toen ik mijn miskraam had, ben ik gelijk naar spoed gereden, een echo laten nemen en mijn baarmoeder was al leeg. Khad het vruchtje blijkbaar verloren in het toilet (wat ik al vermoedde) 4 dagen laten moest ik op nacontrole bij de gyn, het vloeien was al meer dan gehalveerd en hij vond het dan ook niet nodig om nog een echo te nemen, gezien het vruchtje al weg was op spoed en het vloeien minderde. Heb een zwangerschapstest van de carrefour genomen Quid? Heb ik de vorige keer ook gebruikt. En het is nationale feestdag dus denk dat de apothekers gesloten zijn.

Deel Deze Pagina