Goedenmorgen dames, Ik heb 14 dagen geleden een terugplaatsing gehad van een C kwaliteit cryo die was overgebleven van onze ivf poging. Officieel zou ik pas 15 dagen na de terugplaatsing (morgen dus) morgen testen...maar omdat ik al een kleine week met vlagen misselijk ben, gevoelige borsten had (inmiddels is dit gevoel nu bijna weg) vaak moet plassen, sinds een week al heeel erg moeilijk in slaap kon, kon ik het niet meer volhouden tot morgenvroeg en heb ik afgelopen woensdag wachtdag 12 een zwangerschaps test gedaan (kruitvat 2 voor 5 euro) De eerste test heb ik woensdag aan het einde van de middag gedaan....De eerste min was deze omowit...ik had er geen vertrouwen meer in en ben buiten de was maar gaan ophangen. Tijdens het ophangen van de was..kon ik er maar niet overuit dat de test negatief was...ik had immers wel syptomen vaneen zwangerschap...maar omdat ik ook utrogestan 3x daags 2 bolletjes vaginaal moet inbrengen zouden de klachten misschien ook wel bijwerkingen van de utrogestan kunnen zijn...????? Nou na nog geen 10 min was ik klaar en ben weer naar binnen gegaan, heb de test gepakt en wilde deze weggooien...maarrrrrr er stonden 2 streepjes, de controle streep was overduidelijk en het test streepje was heel licht roze....(zie onderschrift) Zou dit nu een indrooglijn zijn?????? Ik had met mijn man afgesproken dat ik vanmorgen nog een test zou doen en dan het ziekenhuis zou bellen om de uitslag door te geven. Vanmorgen dus 2 dagen later en 1 dag voor de oficiele testdatum, heb ik weer gestest alleen deze x met ochtendurine....En wat bleek hij bleef omowit!!! nog geen lichtstreepje helemala niets... Ik heb flink lopen hopen huilen en toen mijn tranen op waren het ziekenhuis gebeld en verteld dat ik woensdagmiddag een positieve test had en vanmorgen een negatieve.....haar antwoord..."ja heel erg vervelend maar helaas zul je moeten afwachten en morgen nogmaals een test moeten doen mocht deze dan wederom negatief zijn is het duidelijk dat je niet zwanger bent en mag je stoppen met de medicatie" Natuurlijk kan zij ook verder niets doen op dit moment, maar wat denken jullie ervan?? Zou de eerste test toch een indroogstreepje zijn??? Ik was in dec 2011 ook zwanger en ook hier verschenen het 2e streepjes pas na een minuut of 8 tot 10, maar dit was dan wel met ochtendurine. Op de doos staat dat je resultaat na 5 min niet meer mag aflezen, maar dit was in dec ook pas veel later zichtbaar. (overgens was deze zwangerschap buitenbaarmoederlijk en ben ik hier in jan met spoed aan geopereerd) Zou ik misschien te weining urine hebben gebruikt??? op de verpakking staat 4 druppels maar ik doe er altijd 1 extra, alleen bij de test van vanmorgen dacht ik...laat ik me nu maar eens aan het advies houden!! Of zou mijn urine vanmorgen niet genoeg geconcentreerd zijn??? Heb ook niet echt super veel gedronken gisteravond en heb vanacht extra opgehouden met plassen. Owwwww ik weet het even niet meer hoor...ik ben nog steeds met vlagen misselijk, moet veel plassen maar mijn borsten zijn wel minder gevoelig, maar er is nog geen spoortje van mijn menstruatie te bekennen....op mijn borsten na voel ik me echt zwanger!! maar we weten allemaal dat het vrouwelijk lichaam je goed voor de gek kan houden!! Liefs van een hele onzeker marianne
Hi Marianne, het streepje verscheen na de afleestijd dus 'officieel' kan je het dan niet als een positieve test beschouwen, geloof ik.. al zou ik persoonlijk ook wel blij en hoopvol worden van deze test, in mijn ogen (als leek, dat wel) is die positief.. maar er gaan nu vast een hoop dames reageren die er veel meer verstand van hebben dan ik.. ik duim in ieder geval voor je!
Deze dame heeft er zeker niet meer verstand van dan jij maar ook ik durf te zeggen dat je met die test goede hoop mag hebben en dat je over 2 dagen best eens een duidelijkere in handen kan hebben.. Succes en ik duim voor je!
en helaas word er dus niet voor niets vermeld dat je de test na afleestijd niet meer mag aflezen, dus was je eerste test ook negatief, de streep moet verschijnen binnen 5 minuten en 10 minuten is voor zo een test dus ver buiten de afleestijd hoe moeilijk ook probeer te wachten tot morgenochtend elke dag stijgt je hcg een beetje er is nog hoop maar snap best dat het moeilijk is, en helemaal met dat soort rottesten word je soms de wanhoop nabij, vage lijntjes indroogstreepjes na afleestijd gek kan je ervan worden, houd jezelf aan die 5 minuten, als je echt zwanger bent zal je test om de 2 dagen duidelijker worden ga natuurlijk wel harstikke dubbel hard duimen dat je morgenochtend een knalpositieve test in handen hebt die je dan vol trots komt showen hier
Misschien test je 's middags/ 's avonds beter dan met ochtendurine. Die ervaring heb ik zelf wel namelijk. Als ik af ga van bovenstaande test, dan zou ik zeggen positief. Vriendin van mij had hetzelfde verhaal. Alleen was zei direct gaan slapen en met wakker worden zag ze ineens een streep, en zei bleek ook zwanger te zijn. Ik ga voor je duimen.
De test op de foto, is die van een paar dagen geleden? Want die is wel positief, dit is geen indrooglijntje.
Tja, ik wil geen partypooper zijn hoor, ik hoop echt enorm voor je dat ie idd positief is!! Maar ik heb de vorige cyclus 3x zo'n test gehad en ik ben gewoon ongesteld geworden.. De test werd ook niet donkerder, hij was elke dag zo.. Deze cyclus heb ik weer 2x zo'n test gehad en toen gister voor de zekerheid een cb digitale met indicator gedaan en die zei 'niet zwanger'... Maar ik lees ook veel verhalen over mensen met zulke testen en die blijken WEL zwanger hoor, dus laat je vooral niet ontmoedigen door mijn verhaal. Maar waar je op moet letten is dat de test wel donkerder moet worden na een paar dagen, dan is t een goed teken! Als dat niet t geval is, vrees ik dat je m als negatief moet beschouwen.. Dat zijn dus mijn ervaringen... Veel succes, ik hoop voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!
Deze test is dus van afgelopen woensdag in de middag en vanmorgen bleef je test omo wit? Kan zijn dat je in de middag beter test, maar dan nog zou je verwachten dat je 1,5 dag later in de ochtend wel iets ziet. Ik zou vanmiddag nog keer weer testen. Deze test zou dan donkerder dan die van woensdag moeten zijn. Als ook die van vanmiddag omo wit is dan was de test van woensdag een foutieve of je was zwanger maar het is al heel vroeg weer misgegaan.
als ik de test zo zie zeg ik positief ik heb nog nooit vals getest met die testen en was ik niet zwanger bleef die bij mij altijd omo wit en een indroog streepje was bij mij altijd grijs geel en nooit roze ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
Deze test is idd van woensdag middag. Op de test van vanmorgen bleek naderhand ook een super super licht streepje te zitten (werderom roze) maar wel naar een uur...dus deze tel ik dan maar niet mee. Ik ben vanmorgen gelijk naar de kruitvat gegaan en heb nu de 2 testen voor 10 euro gekocht en natuurlijk gelijk 1 gedaan....helaas is deze negatief er blijft maar een streep staan en deze wordt geen kruis.... Ik weet het ff niet meer pffff zit er ff helemaal doorheen!! Ik ben die negatieve testen zo zat vooral na 5 jaar...en dan heb ik eindelijk eens een positieve test zit het vruchtje in mij eileider!! Bah wat kan een mens soms een tegenslagen hebben, er lijkt geen einde aan te komen gewoon.. Ik ben nu ook maar gestopt met de utrogestan en met de progynova, nu deze test vanmiddag ook negatief was heb ik er geen vertrouwen meer in en stop ik nu maar met de medicatie en de hoop dat mijn menstruatie door komt waar overgens nog niets van te zien of te voelen is. Ik wil jullie bedanken voor de reactie's, soms is het gewoon fijn om even van een ander een mening te horen!!! Groetjes marianne
Ik zou met de utro zeker nog even doorgaan. De vage test heb je natuurlijk niet zomaar. Van de kruidvat kun je beter die 2 voor 5 euro kopen dan die met het kruis. Daarbij kun je dan ook beter vergelijken met je eerste positieve test. Als je morgen met de kv2v5 nog in de ochtend en middag negatief test is het denk ik wel duidelijk.
Ik zou Ook nog niet stoppen met de medicatie! Hier ook eerste test eerst negatief en door dat ik er druk had niet opgeruimd en later was deze positief. Zie mijn banner ik zou toch morgen nog testen, of overmorgen
Je moet ook echt nog niet stoppen met de medicatie hoor!! Die kruis testen zijn 3x niks! Je kunt beter de 2v5 doen en dan over een paar dagen bijvoorbeeld de CB. Niet opgeven hoor!!
mijn testen van kruidvat zijn ook vaak als die van u. omdat ik twijfelde , had ik bloed laten nemen, en die was negatief. en de stree was na 8-9 minuten telkens. was blijkbaar toch wel een indroogstreep. had hier ergens op het forum toen ook foto's geplaatst. ^ wil je hoop niet afnemen, maar je ook geen valse hoop geven. veel succes
Bedankt voor alle reactie's, Vanmorgen heb ik niet meer getest...eerlijk gezegt durf ik het niet. Ik heb besloten dat we morgenvroeg nog een x testen..... Er is op dit moment nog steeds geen teken van menstruatie of dergelijks...met mijn verse tp kwam deze op wachtdag 12 de kop op steken. Er zit niks anders op dan wachten....ik voel me nog steeds zwanger,maar dat gevoel wordt wel steeds minder door die onzekerheid en de testen. Morgen weten we dus meer...ik hou jullie op de hoogte. Groetjes marianne