Ongesteldheid na bevalling.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nephthys, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ons meisje is nu 4,5 week oud. Ik heb tot 2 weken na de bevalling krampen (naweeen) gehad. Bloeden deed ik alleen in de eerste week veel, steeds werd het minder en nu een week is het een beetje oud bloed (inlegkruisje is genoeg).

Nu heb ik vandaag ineens flink buikpijn. Nog geen extra bloed. Zou dit een menstruatie zijn of kan de kramp van na de bevalling ineens terugkomen?

Ik geef borstvoeding.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wel herkenbaar.
    Ik heb af en toe ook nog erge buikpijn en uur later heb ik dan best weer wat bloed/slijm in m'n inlegkruisje.
    Voordat je buikpijn krijgt heb je dan veel gedaan? Ik merk dat als ik lichamelijk veel doe ik daarna soms buikpijn krijg.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Wanneer je pijn in je onderbuik hebt maar niet de tijd van de maand is heb je teveel gedaan.had er zelf veel last van na veel tillen.(kindje met verborgen reflux dus veel gelopen)

Dus toch proberen iets eerder rustiger aan te doen.wanneer je denkt dat het niet aan ligt zou ik urine controleren. Het zou een blaasonsteking kunnen zijn ik ging door de grond van de pijn het was zo erg dat ik zelfs mijn eigen handen niet op mijn buik kon leggen.

Deel Deze Pagina