Wie kan ook pas volgende week testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paardebloem, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

??????

Zo ja, wanneer kan je een zwangerschapstest doen?

Ik kan pas op 5 januari testen??

2. Mamvan2Zoontjes

20 dec 2012
    8
    0
    0
    ik kan 31 december testen.

3. Paardebloem

Dat is bijna, houd je het wel om dan pas te testen of ga je eerder testen :D

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik3 januari maar gooi er de 31 ste al een tegenaan :D

5. Paardebloem

Haha, jij gaat dus wel eerder testen.

Ik heb mezelf beloofd om niet meer eerder te testen pas na me nod.

Denk je dat het bij jezelf raak zal zijn?

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ikke :)

Ik kan over 6 dgn testen, heb gisteren al getest, negatief.*jaikweethettevroeg:p*

dusss, nog even wachten, en dan ga ik de 1e testen, proberen nog lekker van oud&nieuw te genieten met hapjes en drankje(s) ;)

7. Paardebloem

Hahaha, idd te vroeg.

Nou hopen dat je alsnog positief test. Geniet wel met mat hè :p

8. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Zo kan ik testen bij 28 dagen. Woe de 2 bij mijn langste cyclus van 32 dagen. Als ik zo niet ongesteld wordt ga ik testen. Hebben jullie al symptomen.

9. Paardebloem

Spannendddd

Nou ik heb nog geen symptomen behalve pijn in me rechter onderbuik gelukkig is de pijn wat minder als gisteren, maar dat leek me eisprong te zijn.

Heb jij al klachten???

10. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Fijn dat de pijn al minder is. Ik heb die pijn ook gehad 2 dagen lang en dat was geen pretje. Ik heb al een dag of 3 enorme last van me borsten en tepels. Dus hoop dat dat een goed teken is. Ook wat last van ongikrampen maar dat gaat op en neer.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey succes meiden!!
    Specialgift jij had toch pas een posi ovutest? Dan kun je toch nog niet testen over een week?

12. Paardebloem

Ja klopt ik had zondagmiddag een positieve ovutest. En mijn nod is op 5 januari, ik hoop niet dat ik ong ga worden. Hoezo zou het niet mogelijk kunnen? Ik zit dan op 13dpo op 5 Jan

13. Paardebloem

Ik hoop inderdaad dat het een goed teken is ik had in me afgelopen rondes ook gehad dat ik 1 week voor me menstruatie last kreeg van me borsten en tepel, maar toch werd ik uiteindelijk ongesteld ...

Ik hoop da het bij jou een goed teken is...

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja.....zat verkeerd.....dacht dat je test van gister ofzo was ;) niet al van zondag:D want 2 weken daarna kun je pas testen....

15. Paardebloem

Haha maakt niet uit. Ik houd het gelukkig allemaal bij..

Ik ben echt zoooo benieuwd lov23 of ik nu wel zwanger zal raken ondanks ik het 2 dagen niet heb geklust.

Ik had zondagnacht om 2.00 uur geklust
    Zondagmiddag om 12.00 uur had ik een posi ovutest
    Maandag voelde ik mijn eisprong

Hoe acht je de kansen?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja de dagen vliegen om en herken je van het vage testen topic:D
    Uhmmm nou als jij voor je eisprong maar hebt geklust dat os het belangrijkste! Dan ben je het meest vruchtbaar.....dus het zou zomaar kunnen....:D
    Al was het beter geweest als je zondag nog sex had gehad.....malaria je mannetje moet willen he;).....

Spannend meid!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Malaria?? Ik bedoelde maar ja.....stomme iPad ook grrrr hahahahha

18. Paardebloem

Nou ik ga maar vol spanning wachten tot me nod aankomt. Wil dit keer niet voor nod gaan testen als het me lukt.

Haahahhahah malaria, nou nee dankje. Heb ik ook vaak met de iPad maak niet uit.

Ja hè was denk ik wel beter geweest als ik de zondag ook wat had gedaan, maarja stomme mannen ook.... Hij had me beloofd dit x 100% te voor gaan...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja normaal willen ze altijd wel en dan natuurlijk weer niet hahaha..

Ja wachten tot nod hoor testen is duur genoeg en je wordt er niet meer zwanger van!

20. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Mijn man heeft dan ook precies in die dagen minder zin. Pff soms om gek van te worden hihi.
    Wachten tot je nod is idd het beste. Heb ik vorige maand ook gedaan. Is wel erg lastig om toch niet al eerder te testen. Maar heb me wel minder geld gekost ook al was ik 4 dagen overtijd.

Pijnlijke borsten heb ik normaal 2 dagen voor me bod maar nu al ruim een week eerder en ze voelen echt heel pijnlijk aan. Kan niets anders doen dan afwachten

Deel Deze Pagina