www.oorcheck.nl Hoe goed denk jij dat jou gehoor is? Doe de test (er zijn verschillende) en kom erachter. Ik blijk toch minder goed te horen dan ik dacht...
Ik vond het ook een pittige test! Maar wel goed inderdaad... zo realiseer je toch eens wat voor een effect al die harde muziek enzo op je gehoor heeft. Groetjes, Josien
Ik heb t goed gedaan. Bij mij staat er: De uitslag van de test komt overeen met wat je van tevoren dacht: Je hoort goed! Vond t idd best lastig. Wel goed hoor, zo'n test!
Het 'moeilijkste' vind ik nog dat je op een gegeven moment echt alleen maar die ruis hoort, en niet het woord dat ze zeggen. Heb een aantal keer flink moeten gokken...
ik ben aan 1 kant slechthorend,dus ik vulde in "niet zo goed" maar uit de test hoor ik goed haha zal wel liggen dat ik ook met me goeie oor de speakers van me pc hoor
mijn test klopte niet zeiden ze want het leek niet op wat het overgrote deel teste... mienemienie maar goed weet wel dat 1 oor niet zo goed is...
ik vulde in niet zo goed, en ik had gelijk. die ruis word wel storend hoor...hoor je echt de woorden heel slecht