hoi dames. maandagavond heeft de verloskundige mij gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis nadat ik aangaf wat bloed te zijn verloren en omdat mijn baarmoedermond wat week aanvoelde Ze ging me toucheren maar puur om te voelen of er wat gebeurde. daardoor kwam de dus op het bovenstaande. ik uiteraard in paniek, het zal toch niet met 23 weken dat ik al ontsluiting heb na een uur op een ziekenhuisbedje gewacht te hebben en eindelijk onderzocht werd bleek alles gewoon helemaal goed. geen ontsluiting, kleine meid bewoog goed en me baarmoedermond zat gewoon nog dicht gelukkig. maar toen ze even met een eendenbek ging kijken waar nou het bloed vandaan kwam zag ze dat ik een schimmelinfectie heb... nou hoe ik daaraan kom geen idee.. maar goed ik kreeg dat canasten gyno voorgeschreven, 1 tabletje en dat gisteravond gebruikt. En nu heb ik best wel last van m'n onderbuik... zijn er meer dames die tijdens de zwangerschap dit gehad hebben en er pijn van hebben? en kan het daarvan zijn?
Oh dat is heel normaal hoor! Een schimmelinfectie hebben tijdens je zwangerschap. Niks om je voor te schamen. Volgens mij heeft je onderbuik pijn er niet iets mee te maken. Als je nou meer jeuk hebt of een brandende gevoel daar beneden dan is het mischien een allergische reactie, waarschijnlijk komt de onderbuik pijn dus ergens anders vandaan. (banden rekken of gewoon jij die er meer aandacht aanbesteed ) Als het flink zeer doet of jij vertrouwt het niet, natuurlijk wel gewoon de verloskundige bellen.
Schimmelinfectie komt vaak voor tijdens de zwangerschap door een veranderde hormoon huishouding. Niks om je voor te schamen hoor! Heeft dan ook niks met hygiene te maken!
Gelukkig haha! ik had helemaal nergens last van alleen veel slijmverlies en klein beetje bloed. met plassen nergens last van, geen jeuk geen pijn niets. Dus was wel apart haha. kan inderdaad zijn dat ik nu zo druk na zit te denken dat het van dat tabletje kan zijn en daarom me buik beetje zeer doet. gewoon rustig aandoen en dan zien we wel
Heel normaal. Ik had ook wat bloedverlies en bleek candida te hebben. Kreeg een tablet voor orale innamen. En klaar. Je zuurgraad is anders. Maak je niet druk. Klinkt vies maar tis zo opgelost!
ik ook gehad, bij beide zwangerschappen, vaak aan het einde heb ik er wel last van... van deze zwangerschap nog niet maar kan nog zeker komen. De 1e keer schaamde ik me ook.. ik belde de gyneacoloog en ik schaamde me zo erg. Maar kreeg ook tabletjes en was er zo van af. Hij zei ook dat het vaker voor komt bij zwangeren. Dus geen probleem!
Ik heb het deze zwangerschap al twee keer gehad en de vorig keer ook een keer. even zo'n tabletje en ik was er binnen twee dagen weer vanaf. Niks om je voor te schamen dus.
owja dat zou goed kunnen! en in het ziekenhuis nog die inwendige echo en die eendenbek. deed allemaal super pijn ook.
Ik heb ook zo vaak een schimmelinfectie gehad tijdens mijn zwangerschap. Ook geen id Hoe ik eraan kwam. Zeker tegen het einde van de zwangerschap. Kreeg dan een tablet die ik moest inbrengen ben dan was het weer even over..
Ik ook niet. En die zalf helpt tot nu toe totaal niet Blijf veel afscheiding houden helaas. En de zalf mocht ook niet met applicator, alleen met een grondig gewassen vinger Maar voor een schimmelinfectie hoef je, je echt niet te schamen En zeker tijdens de zwangerschap niet! Het komt zo vaak voor, net als blaasontsteking, ook zo'n typisch kwaaltje!