ik zit 6 dagen voor me nod....regelmatige cyclus van 28 dagen.. op de goede dagen geklust en vorige week, rond 19jan bruin bloedverlies gehad... sinds het weekend last van constant natte vagina en veel afscheiding. vandaag was is mijn afscheiding donkerder dan normaal. sinds vrijdag heel veel last van gassen :S maar geen last van mijn borsten.. wel buikpijn 's ochtends maar dat komt door de gassen. verder als ik opsta van de bank of stoel.. beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik... maar dat is ook echt alles... ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. maar op de een of andere manier denk ik dat het dit keer echt raak is.... maar ja.. je weet het maar nooit... wat denken jullie? Groetjes cycy
Ik heb pas sinds gisteren last van mijn boobs dus dat hoeft niet voor je NOD te zijn.. Ik ben ook behoorlijk gasserig ( is dat een woord?) en veel natte afscheiding. Vanochtend een test gedaan ( meer voor de gein) omdat ik helemaal geen klachten had maar vooral zeker wist dat het niet raak was.. Maar ja ben wel een testfreak dus deze x een 2de lijn.. Het kan dus alle kanten opgaan.. Succes
Klinkt spannend maar ik weet ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Maak jezelf dus inderdaad niet te blij! Ik hoop het uiteraard wel voor je meis!
Bedankt voor jullie reacties... zit te denken om vandaag k2v5 te halen.. schijnbaar zijn die toch goed.. en geven het redelijk vroeg aan.... zit nu 5 dagen voor me nod.... of zeggen jullie van... neeeeeeeeeeeeeeeeeee veel te vroeg?
Is inderdaad eigenlijk veel te vroeg hier pas na een week na nod een positieve test en zelfs een dag tijdens nod bloedverlies gehad. succes groetjes kim
Het is inderdaad erg vroeg om te testen. Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten. Ik heb 3 dagen voor mn nod getest en kreeg toen al wel een lichte streep. Dus misschien nog 2 daagjes volhouden?! Maar dat is wel moeilijk hè. Succes!!
Nou pfff... ik heb nog steeds niet getest...... probeer het vol te houden tot mijn NOD. Gisterenavond kreeg ik toch vlagen van misselijkheid!!... ik lag in bed en bij elke beweging die ik maakte voelde ik de misselijkheid weer opkomen! nu is het ochtend.. en heb ik nergens last van. Ik vind het allemaal maar vreemd maar denk nu dat het toch niet raak is.. ik ben zo'n persoon die nooit van geluk mag spreken Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! Groetjes
Het kan hoor!! Maar je lichaam kan je inderdaad ook voor de gek houden! Heb je de testjes al gehaald? Toen ik blijkbaar 2.5 week zwanger was (mijn cyclus klopte niet, 55 dagen) heb ik een positieve test gehad met een Kruidvat test! Dus ik zou het gewoon proberen!!
Spannend zeg! Ook wij zijn druk bezig om zwanger te worden, maar nu deden we het deze maand even rustig aan omdat we in mei gaan trouwen en ik dan met een dikke buik rond loop. Maar nu zit ik 1 dag voor de NOD en deze week last van een aantal kwaaltjes: -Continu koud -Heel veel trek -Gevoelige tepels -Eerst ongigevoel en nu last van buik, trekkerig gevoel