Hallo, Ik hoop hier mijn onzekerheid even kwijt te kunnen. Afgelopen zondag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, vermoed pas maandag of dinsdag als het niet woensdag was 4 weken te zijn geweest. In ieder geval had ik me opgegeven voor mvm, deze zijn vandaag langs gekomen. Eerder heb ik steeds getest met kruidvat 2 voor 5 euro, deze werden steeds donkerder. Vanmiddag dus met test van mvm getest en deze was een stukje lichter dan de test van eergisteren. Het is een andere test, dat weet ik en het zegt niet zoveel, maar toch maakt het me onzeker. Heb eerder een miskraam gehad en hoop dat nu allemaal goed mag gaan. Zijn er hier dames die ook een lichte moeders voor moeders test hadden, maar waar het wel goed gegaan is??
Heb je misschien wat meer gedronken dan normaal? Minder tijd tussen de wc bezoeken? Of wat dan ook? Dan aal kan een andere test lichter uit slaan, maak je maar niet zo druk, vriendin van mij had 3 dagen na nod een knaltest, doet vervolgens een wek later nog een test, was ook wat lichter, frummel heel inmiddels al heel vaak in haar armen gelegen.
Voor zover ik heb begrepen, heeft de mvm test een stuk meer hormoon nodig, en d8 dat ze pas bij 6 weken kwamen?????
idd bij mij kwamen ze ook met 6 weken, en die test heeft veel meer hormoon nodig, dus niet zo gek dattie lichter was. maak je daar dus maar niet druk om
Niet druk maken! Die testen hebben veel HCG nodig en daarom slaan ze lichter uit. HIj was gewoon positief, dus lekker in die potten gaan plassen en genieten van je zwangerschap!
Vandaag zijn ze ook bij mij geweest, hier was hij wel donker (ik ben ook een week verder dan jij) maar die vrouw zei dat ze voor de 6 weken vaak nog een stuk lichter waren. Het is gewoon wat je zelf al zegt een andere test. Voor je gemoedsrust morgenvroeg nog even een testje van kruidvat doen. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Hier ook een veel lichtere test op MvM met heel veel paniek en een spoedecho in het ziekenhuis tot gevolg . Er was helemaal niks aan de hand en bijna 36 weken zwanger. MvM geeft vaak aan dat je ochtendurine moet bewaren voor de test en dit levert ook lichtere testen op. Bij mij bleek dit de boosdoener te zijn, want heb daarna twee goedkope kruitvattesten gedaan. Eén met de oude ochtendurine en deze was heel licht en eentje met nieuwe urine en deze was knal!