Slijmprop rond ovulatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kipje98, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kipje98

Kipje98 Lid

31 jan 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Volgens mijn vorige cyclus (34 dagen) zou ik deze week mijn eisprong hebben, maar nu heb ik vorige week donderdag een hele grote beetje roze slijmprop verloren. Zou dit met mijn ovulatie te maken kunnen hebben? Heb ik dan misschien eerder de eisprong gehad of kan het iets anders zijn? Is ook pas ronde 2 na het stoppen met de pil.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Kipje98.

Dit kan inderdaad met je eisprong te maken hebben.
    Na het stoppen met de pil heeft je lichaam even nodig om daarvan te herstellen, dus de eerste 3 maanden kan de lengte van de cyclus erg verschillen.
    En kunnen we ook niet vooraf zeggen wanneer de eisprong optreedt.

Groetjes Ineke.

3. Kipje98

Kipje98 Lid

31 jan 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Als het niet mn eisprong geweest is wat zou het dan kunnen zijn? Want het is nu 2,5 week geleden dat ik die slijmprop had en ben nog steeds niet ongi, en negatief getest..inmiddels al wel vanaf donderdag een heel licht ongi gevoel, maar echt nog helemaal niks te bekennen verder :(

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kipje98,

ben je inmiddels ongesteld? ik weet niet wat de oorzaak kan zijn van die slijmprop. Zal wel hormonaal zijn, je lichaam moet toch weer even zichzelf worden na pilgebruik. Toch maar gewoon afwachten...

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina