Zwangerschapssymptomen en zwangerschapstest duidelijk positief na afleestijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door daisysamantha, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisysamantha

daisysamantha Nieuw lid

3 apr 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi allemaal,

ik zit met het volgende..
    mijn cyclus verschilt eig tussen de 28 en 29 dagen, maar sinds twee dagen voel ik me 'zwanger'. Ik heb soms momenten dat ik een soort van spierpijn voel bij mijn rechterborst en soms links. Ook gisteren werd ik ineens misselijk maar dit kwam in vlagen voor. Toen ik vannacht wilde slapen, ik ben een buikslaper, wist ik niet how ik moest liggen door de misselijkheid. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en opgestaan met weer misselijkheid. De misselijkheid is de hele dag al bezig en heb sinds vandaag een ijzersmaak in me mond, niet normaal. Om er vroeg bij te kunnen zijn, heb ik een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat, Early. Ik zag een lichte blauwe plus streepje maar voor mij was hij niet duidelijk genoeg en ben ik er van uit gegaan dat hij negatief is. Na een uurtje zat ij op bed en heb ik de test erbij gehaald en vervolgens ziet hij er zo uit.. wie heeft dit meegemaakt en wat is het beste om te doen? Ook komt het in de familie voor dat je zwanger bent maar de resultaten negatief blijven.. wie kan mij helpen 😩

Bijgevoegde bestanden:

2. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hoe moet de KV test eruit zien als hij positief is, met een kruisje in dat rondje? Ik zie wel een kruisje. Een streep is een streep, ook als de streep licht is zou dit betekent dat je zwanger bent... :D

3. daisysamantha

daisysamantha Nieuw lid

3 apr 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, in dat rondje hoort een kruisje aangegeven te zijn en daarnaast een streepje zodat je af kunt lezen dat de test goed is afgemomen. Maar ik hoorde negatieve verhalen over de KV testen dus vandaar..

4. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Wanneer moet je ongesteld worden?

En als je niet zeker weet, doe dan morgenochtend nog een test.

5. daisysamantha

daisysamantha Nieuw lid

3 apr 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL

werkt ochtendurine het best? want ik dacht dat het niet uit maakt op welk moment je test..

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Na afleestijd wil een test wel vaker een streepje geven. Daarom staat er ook een maximale afleestijd in de bijsluiter.

Plustesten geven bijna standaard na afleestijd een streepje. Zou dus sowieso ook even met een andere test testen.

En dat familieleden negatief testen ondanks dat ze toch zwanger bleken, is niet erfelijk hoor. Wellicht was hun eisprong later en hadden ze te vroeg getest.
    Bovendien, wat is de noodzaak omdat te vermelden eigenlijk? Dat als mensen zeggen dat je test negatief is, je toch wel zwanger bent vanwege je familie en hun negatieve testen? :( Dat dat betrouwbaarder is dan een zwangerschapstest?

Overigens is je test lijn wel even breed als de controlestreep, dus wat dat betreft denk ik wel dat je zwanger bent.....!

7. Mariejillendani

Mariejillendani Nieuw lid

26 jul 2015
    4
    0
    1
    Verzorgende IG in de extramurale zorg
    Valkenswaard
    Wel potverdorie ik heb nu net hetzelfde! Vanochtend test gedaan en niks te zien en nu een mega dikke plus...
    Snap er geen moer van:(
    Zie foto!
    Morgen denk ik nog maar eens testen...

Bijgevoegde bestanden:

8. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Dit lijkt mijn op zwanger!

Je kunt ook de kv 2v5 gebruiken, misschien dat die wel binnen de afleestijd een streepje staat.
    Succes! Ben benieuwd

9. Mariejillendani

Mariejillendani Nieuw lid

26 jul 2015
    4
    0
    1
    Verzorgende IG in de extramurale zorg
    Valkenswaard
    Ik heb net die KV gedaan en een vaag streepje binnen afleestijd, maar zo vaag dat het niet te fotograveren is:)
    Dat belooft meestal niet veel goeds, dus ik ga braaf wachten tot ik morgen ongesteld wordt...morgen nod tenminste het zou ook woensdag kunnen zijn ik dacht dat ik mijn ei heb voelen springen die dinsdagnacht na de inseminatie...
    Ach ja tot nu toe iedere keer de 3e IUI zwanger dan maar meer geluk de komende ronde :)

10. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik had met de KV 2 voor 5 bij mijn zoontje ook maar een héél licht streepje eerst. Op foto ook haast niet te zien.
    Dat was 11 dagen na mijn eisprong. de dag erna was het donkerder en had ik ook een positieve clearblue. Haal anders ook eens een clearblue (ik had toen ook niet met ochtendurine getet).
    Succes en ik duim :)!

11. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik ben eens gaan zoeken naar een foto van die test toen.

Bijgevoegde bestanden:

12. Moeder2017

Moeder2017 Actief lid

2 jan 2017
    281
    2
    18
    En nog getest ?

Deel Deze Pagina