Hebben jullie dat ook weleens dat je onredelijk bent en boos. Misschien ruzie met je partner en het gevoel hebt dan niemand je begrijpt. Dat je even geen zin hebt in een kind. Natuurlijk heb je dat wel maar op het moment dat je boos bent even niet. Maar dan voel je die kleine weer schoppen in je buik en voel je je direct enorm schuldig dat je dat dacht en zei.....
ja denk dat iedereen hier wel eens last van hebt!!! mijn oudste zoon is 10 en is echt al in de pre pubertijd,,wil hem soms wel achter het behang plakken!!!!! voel me later ook idd erg lullig!!! maar denk dat het probleem bij mijn voornamelijk komt omdat ik zo slecht slaapt!1! (zo last van kuit kramp s'nachts)
Heel herkenbaar hoor. Soms dan zie je gewoon helemaal niks meer goedkomen en ook hier moet manlief het altijd aanhoren. Bij mij zijn het echt de hormonen, want gelijk als ik zwanger ben dan begint ik weer af en toe een heks te worden. Ik herkende het heel erg van mijn vorige zwangerschap. Gaat echt allemaal weer over en gewoon accepteren dat je af en toe niet alles rooskleurig in ziet en je vriend/man snapt dat ook heus wel hoor. Gewoon uitleggen aan hem en mocht het weer een keer voorkomen dan denkt hij bij zichzelf: ach de hormoontjes!!
Komt mij heel erg bekend voor, mijn vriend heeft heel wat te voorduren met mij, zelf mijn werk soms, van de week nog, kreeg ik iets ergens niet van af, nou ik plofte zowat, was een partij boos en agressief echt niet normaal meer! Ook kan zo omslaan en dan om de belachelijkste dingen gaan huilen. Bij mij heeft het ook echt met de hormonen te maken. Had er wel over gehoord en dacht altijd van ach zal toch wel wat mee vallen, nou mooi niet dus.......
Die agressie idd, die komt dan opeens zo om de hoek kijken en hoe hard ik soms ook probeer er niet aan toe te geven of het bezit van me neemt
Inderdaad heel herkenbaar. Ik heb altijd al sterke buien (lees: driftbuien) gehad waarin ik erg onredelijk kon zijn, maar dat heb ik nu ook en dan merk ik dat ik het soms zelfs lekker vind om even tekeer te gaan... Ook lok ik zelfs wel eens een klein ruzietje uit.... erg he? Maar daarna voel ik mij inderdaad ook soms zwaar kl*te en schuldig, maar ja... die hormonen ook he? Tja, dat moeten wij en onze mannen maar even voor lief nemen. Al zei die van mij laatst dat hij vond ik zo rustig was de laatste maanden . Toch fijn, zo'n meevoelende man, haha! Gr. Pinda83