6 weken zwanger en 1 week bloed bij afvegen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mirjav81, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Hoi dames,

Ik ben nu vandaag 6wk zwanger. Heb vorige week een echo gekregen omdat ik een bloeding kreeg met week 5. Het vruchtzakje was nog te zien.. Nu vandaag krijg ik een echo om te kijken of die is gegroeid. Zooo verschrikkelijk spannend.. Heb de hele week een beetje bloed per dag verloren.. Eigenlijk alleen bij het afvegen... Nu heb ik net na de bloeding vorige week een test gedaan en vandaag weer.. Gewoon omdat ik hem nog had liggen en om mezelf misschien voor te bereiden op een mk en ik me erop in kan stellen. . Had verwacht dat de test lichter of hetzelfde zou zijn.. maar wat blijkt nu.. is die donkerder dan vorige week??!!
    Zijn hier dames die dit herkennen? En werd dit een mk of was het toch goed? Ben zooo zenuwachtig voor vanmiddag...

Bijgevoegde bestanden:

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    geen ervaring mee. een vriendin helaas wel die zit midden in dr mk (ofja vorig weekend) en testen lopen ook op. dat zegt dus niks.

wil je wel heeeeeel veel sterkte wensen vanmiddag en succes, hoop op een goede afloop!!!

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Dat is echt schrikken hé? wat naar die onzekerheid..:(

Helaas bij mij was het slecht nieuws, maar het hoeft niet!!

Veel succes en zal duimen voor je!!

4. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op dit forum vind je veel verhalen van vrouwen die bloed verliezen en waarbij het toch goed gaat. Ik heb ook vanaf mijn 6e week regelmatig bloedverlies, bij mij is een hematoom de oorzaak. Maar het kan ook een gesprongen vaatje zijn (bijv. door hard niezen oid). Het vervelende is, dat het - met name zo vroeg in een zwangerschap - altijd 2 kanten op kan gaan. Maar bloedverlies hoeft absoluut niet meteen het einde van je zwangerschap te betekenen. Sterkte met afwachten en ik hoop op een goede echo voor je!

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik heb het zowel positief als negatief meegemaakt. M'n eerste zwangerschap hield ik ook heel lang telkens beetje bloedverlies. Met 8,5 wk echo met kloppend hartje, was wel iets klein voor het termijn. Uiteindelijk met 12 wk echo hartje gestopt en dus missed abortion. Bij zwangerschap van m'n dochter ook een paar dagen (was rond de 7 wk) heel veel bloedverlies. Was toen op vakantie dus kon niet meteen een echo krijgen, maar dit bleek wel goed te zijn!
    Kan echt alle kanten op dus... Heb je een voorgevoel? Ik had het beide en dit klopte ook (maar dit zegt natuurlijk ook niet altijd wat).

Sterkte en succes met de echo vandaag!

6. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Dankjullie wel.. tis 50%kans.. zoo spannend dit.. Heb sinds vanochtend ook ongesteldheids gevoel. . Dus ben bang voor een mk. Lees veel verhalen over een hematoom.. Maar lees dan ook dat je veel bloed verliest.. Ik heb alleen bloed bij het afvegen en een paar kleine stolseljes verloren..Als ik het vergelijk met mijn menstruatie is dit nog niet eens de helft. Nog 3 uurtjes pfffff wat n stress zeg..

7. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    hematoom geeft ook (flink) buikpijn en menstruatiekramp hoor, kan ik je uit eigen ervaring vertellen ;). En mijn eerste bloedingen waren ook niet fors (rond 8 weken pas fikse bloeding met stolsel, daarvoor paar keer kleine bloeding). Het kan dus alle kanten op, maar ik hoop erg voor je dat het bij jou de goede kant op gaat. Succes straks en ik duim!!

8. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Geen ervaring maar ik heb wel eens bloed na het vrijen dit is normaal en kan geen kwaad. Kan dit bij jou ook niet het geval zijn soms kan je nog wel even door blijven bloeden??

Hoelaat heb je de echo wij moeten toevallig ook vandaag voor de 2e echo om 17:00. Heel veeel suc6 en sterkte kan me voorstellen dat de echo nou dubbel spannend is. Ik duim voor je voor en mooi gegroeid gezond kindje.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    In week 6 kan je nog geregeld bloed verliezen van de innesteling. Ik heb het dan gehad bij nummer 2, maar hels gebloed en inderdaad een hematoom. In week 8 van deze zwangerschap een week lange bruine zooi van onderen.

Helaas ook meerdere malen gehad dat testen opliepen en het uitliep op een vmk.

Ben benieuwd hoe je echo was :).

10. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Mijn echo was helaas niet goed.. Heb n miskraam.. Helaas!! Het mocht niet zo zijn. Bedankt voor jullie reacties allemaal..

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Heftig sterktr

12. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meid, wat verdrietig. Veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbaby!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heel veel sterkte meis :(

14. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    :( Bahh wat verschrikkelijk heel veel sterkte.

15. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

heel veel sterkte :(

16. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Sterkte, knuff

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113