6 weken zwanger en bang dat het mis is...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door donna33, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik ben door ivf in eigen cyclus nu 6 weken zwanger
    sinds 2 dagen lijken alle klachten verdwenen
    ik was hondsmoe en kon de hele dag wel slapen, was duizelig, grote pijnlijke borsten, enorme honger en een zwanger gevoel. dat laatste is natuurlijk de meest verneukeratieve, maar voor mij essentieel. sinds 2 dagen zijn alle klachten verdwenen, ik verlies geen bloed maar alle gevoel is weg. en alle fysieke klachten ook! kan dat? of is dat een slecht teken? vorige week maandag was ik 5 weken en een dag, toen prikte ik hcg 10.000. wat moet ik doen? morgen de gyn bellen, we lopen nog bij de vu afdeling ivf. ik ben zo bang dat na 2,5 jaar proberen het nu eindelijk gelukt is maar misgaat...? grt donna

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Donna.

Helemaal te begrijpen als je klachten ineens weg zijn je onzeker word! Maar echt nergens voor nodig.
    Zolang er geen bloedverlies is, is er geen reden om te denken dat het mis is.
    Je went aan het HCG waardoor je klachten minder zijn.

Groetjes Ineke.

3. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ineke,

dank je wel voor je antwoord
    kan het dus ook zo zijn dat je borsten eerst groter waren en toen kleiner, en de honger en vermoeidheid ineens weg zijn?
    sorry maar ik ben vh eerst zwanger en vind het allemaal heel spannend... we hebben na 2,5 jaar met ivf raak geschoten en zijn zo bang dat het misgaat... x

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap je onzekerheid. Toch kunnen zwangerschapsklachten komen en gaan zonder dat dit iets zegt over het wel of niet goed gaan van je zwangerschap. Dat je klachten nu weg zijn geeft dus geen enkel voorspellende waarde. Het blijft een heel spannende periode.

Mirjam

5. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, net een echo gehad en een hartje gezien!
    volgens de echo was ik 6 weken en dat klopt..
    pff ben nu zoooo blij!
    dank je wel iedereen voor alle steun en lieve woorden..
    nu op naar volgende week donderdag voor de 2e echo
    omdat we met ivf zwanger zijn geworden krijg ik extra controles, vandaar.. grt donna

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Donna

o wat fijn om te horen zeg! wat een opluchting voor jou/jullie!
    Op naar de volgende echo!

Mirjam

Deel Deze Pagina