Ongesteld na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Does81, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hallo!

Ik weet niet zeker of dit hier hoort, maar ben nu voor de 2de keer ongesteld na de miskraam en...het is al bijna 2w aan de gang... Ik ga zowiezo morgen even naar ha, maar dacht vraag het ook even hier. Kan dit? Of liggen mijn hormonen zo overhoop dat ze denken, goh we gaan nog even gezellig door! Heb verder geen krampen ofzo, maar fijn is het niet... Ik heb deze maand geen eisprong gevoeld, dus geen idee of er eentje was. Na de miskraam voelde ik er wel eentje en precies op tijd werd ik ongesteld. Deze keer was ik een dag of 2 later en nu wil het dus als het ware niet ophouden... :) Het is verder niet oud, maar rood en wat slijmerig hier en daar...sorry... En ben niet weer zwanger geweest, want deed voor alle zekerheid een CB ov-test en die bleef mooi blanco (dat giechelbekje komt ook tevoorschijn wanneer je zwanger bent zag ik).

Ben verder ook niet gestresst ofzo en niet oververmoeid. Soms reageert het daarop heb ik gemerkt door de jaren heen, dus vandaar dat ik nu mezelf afvraag wat dit nu weer is. :(

Hoop dat de ha me morgen kan helpen ook, maar als iemand een eventuele verklaring heeft vast, ben ik tenminste al een btje geholpen verder.

Alvast bedankt!!

Deel Deze Pagina