6 weken zwanger en bloeding ---> help!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ieske00, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Beste Leske,

Hier hetzelfde. .. dit is al dag 11 bruinverlies met tussendoor ook rood. Was al die dagen niet heel veel geweest. Ook het rood niet. Als ik ongesteld ben heb ik meer bloedverlies en dan is mijn ongesteldheid altijd vrij licht wat bloedverlies betreft. Bij mij zijn de klachten ook weg (geweest). Gisteren 3 keer vlaagje van misselijkheid en vandaag 1 keertje. Ook hier krijgen we as dinsdag eindelijk duidelijkheid. Heb er geen goed gevoel over.

Sterkte! Duim voor je dat het goed zit!

2. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lieve mamasmurf

Wat een klote situatie he! Heb jij al een echo gehad? Hoe ver ben jij?

Liefs

3. MamaSmurf

Morgenmiddag heb ik een echo. Ik zou dan op 6w3dg moeten zitten maar heb sterk het gevoel dat het afgelopen is.

4. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou precies een weekje verder zijn. Maar heb er ook een mega slecht gevoel over. Bloeden is bijna weg. Is eigenlijk alleen maar donkerbruin geweest. Bloed jij nog?

Echt n shit situatie dit!

5. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Bij mij maar heel klein beetje bloed, eenmalig, maar een 2-muntstuk grootte. En toch ging het mis, zie mijn banner.

Bij 7 weken moet het hartje eigenlijk wel al kloppen, maar ik begrijp heel goed dat je niks gaat laten weghalen totdat het onomstotelijk duidelijk is , en dus is die volgende controle heel belangrijk. Zo stonden wij er ook in. En elke echo hoop je op een zwaaiend babytje. Bij ons was dat helaas niet zo. :(

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik verlies nu al 1,5 week bloed, voornamelijk bruin en soms rood. Maar ik weet dat het kindje niet meer leeft, met 7,5 week is het hartje gestopt. Ik wacht nu dus tot het loskomt. Ik kwam erachter doordat ik zelf een extra echo had laten maken. Anders was ik er deze week pas achter gekomen in het ziekenhuis.

Maar met 6,5 week een uitwendige echo is wel erg vroeg inderdaad. Ik heb begrepen dat bloedverlies gewoon 50/50 kans heeft op goede afloop. Zeker een inwendige echo eisen!

7. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helaas, slecht nieuws. Zwangerschap was helemaal weg. Geluk bij een ongeluk is dat het vanzelf is weggegaan en geen verdere actie nodig is.

Mamasmurf hoe is het met jou?

8. MamaSmurf

de echo gister liet alleen verdikt slijmvlies in de baarmoeder zien. Moet over 2 weken terug om te kijken of alles weg is.

Vanochtend weer vers bloed met vegen en heel wat slijm. Hopelijk ruimt het nu lekker op. Heb geen zin in medicatie, mocht het over 2 weken nog niet weg zijn. Maar heb sinds vanochtend goede hoop dat dat niet nodig is.

Jammer Ieske00.... :( hopelijk is het snel weer raak! Is dit je 1e zwangerschap?

9. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Wat verdrietig @ieske00 en @mamasmurf.

10. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dag iedereen,

Mijn derde zwangerschap. Ben momenteel 5 weken en 2 dagen of 5 weken en 5 dagen, ik hoop dat de echo daar volgende week duidelijkheid in zal brengen... als het nog zo ver komt.

Deze morgen opgestaan en roze verlies ontdekt.
    Daarnet na mijn dochters met de fiets gehaald te hebben van school, een rood slijm verlies.

Ik heb bij mij beide zwangerschappen bruinverlies gehad. Meestal wel later dacht ik zo rond week 7.

Ik besef dat het twee kanten uit kan.
    Voel vanalles in mijn buik waarbij ik het ene moment zeker ben dat het lijkt op mijn maandstonden, het andere moment denk ik, komt wel goed.

ben zooooooooooooo onzeker...

bedankt dat ik dit met jullie mag delen.

11. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Mamasmurf,

Klote is het he… Ik ben voor nu ook een beetje blij dat het vanzelf weg is gegaan. Die medicatie zag ik als een berg tegenop!
    Het was mijn eerste zwangerschap. En jij?

Ik hoop dat het bij ons beide snel raak is en dat de cyclus weer op gang komt.

Hoi Arka,

Hoe gaat het nu met jou??

liefs

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dikken knuffel voor jullie. Ik duim heel hard voor een snelle, zorgeloze zwangerschap!

Hier deze morgen slijt met beetje rood in (deed me denken aan de slijmprop, sorry voor details).
    Ik heb het ook gehad bij mijn twee vorige zwangerschappen.... probeer me niet te druk t maken, maar ben echt wel ongerust, wat een onzekerheid

13. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hee arka.

Hoe gaat het nu met jou? Wanneer heb je een echo?

Liefs

14. MamaSmurf

Hier de 3e zwangerschap en dit was de 2e mk. Had er voor mijn zoontje ook eentje. Toen kwam het niet los en kreeg ik een curretage.

Ik bloed nog steeds... ben het ondertussen best zat na 18 dagen.

Hoe gaat het nu met jou?

15. MamaSmurf

Wat een onzekerheid Arka... hoe gaat het nu?

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey dames,

Nu drie dagen bruin- en roodverlies vrij.
    Vrijdag 14/2 een echo.

ik hoop dat het goed komt.

Sterkte aan diegene waarbij het fout liep. ik hoop heel hard voor jullie op snel een gezonde baby in jullie armen

17. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik duim ontzettend voor je Arka! Laat je iets weten hoe het met je gaat??

Mamasmurf, Nog steeds aan het bloeden?? Wat zegt de VK??

18. MamaSmurf

Jup... ondertussen al 19 dagen licht bloedverlies. Gister weer de vk gesproken en ik krijg morgen een echo. Het ettert zo wel door en duurt wel erg lang voor een vmk.

19. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hee mamasmurf
    Moet steeds aan je denken! Hoe gaat het? En hoe was de echo?
    Knuf

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik kreen gisteren echo. Ik blijk minder ver dan gedacht 6 weken 1 dag, maar wel hartje gezien.

Over 3 weken terug en hopelijk goed gegroeid!

Deel Deze Pagina