hoi hoi sinds woensdag is het bloeden gestopt. Op de echo was ook te zien dat alles weg was. Ik heb van de week ook nog een testje gedaan en die was nog erg positief. Hopelijk daalt het hcg snel zodat we verder kunnen. Na mijn curretage in 2010 duurde het ruim 3 weken en kwam ook mijn cyclus niet op gang. Aangezien ik nu minder ver was en het zelf losgekomen is verwacht ik dat mijn lichaam het deze keer wel weer zelf oppakt. Arka: Gefeliciteerd met de goede echo! wat bijzonder he om het hartje te zien kloppen! Iske00: hoe gaat het met jou? xxx
Hoi hoi! Hier nog altijd geen cyclus op gang. Balen. Hoop dat t snel komt. Hoe is het met jou mamasmurf? Al ong? En jij arka? Of zijn de drie weken nog niet om? Xx
hoi hoi @ Spannend Arka! @ Ieske00: jeetje wat balen. Hoe lang duurt deze cyclus al? @ hier... tja. Morgen weer naar de vk voor een echo. Als zij niet ziet wat er aan de hand is door naar de gyn. :S Had na de mk 20 dagen gebloed, 9 dagen niet en toen begon het weer. Vk gesproken, zij gokte erop dat het nu mijn ongesteldheid was. Moest vrijdag terug bellen als het niet gestopt was. Donderdag was het gestopt dus had de hoop dat het nu allemaal klaar was en dat er inderdaad een nieuwe cyclus gestart was. Begon het bloeden zaterdagavond weer. het is niet veel... beetje rood en soms bruin op de wc met vegen en soms een beetje op mijn inlegkruisje. Vandaag maar weer gebeld, heb er ook beetje buikpijn van. PFFFF.... wat een gedoe zeg. Ben er wel aardig klaar mee.
Heeyy! Wat doe ons lichaam toch allemaal!! Ik ben 28 januari de vorige x ongesteld geworden. Duurt me langzaam wel te lang. Echt niet leuk. Zo krijgen we geen kans. Sinds gisteren wel weer gevoelige borsten. Mss zet het dan toch door. Wel heb ik vaker pijn in mijn onderbuik. Vooral bij onverwachte bewegingen. En als ik te snel opsta is het zwart voor mijn ogen. Hoe kan een mens zichzelf gek maken?!! Nou door zwanger te worden . @mamasmurf Echt heel raar dat bloeden! Ik hoop dat het snel stopt. Hoe is je gevoel erover?? @arka ik denk aan je!! Laat je ons iets weten? Liefs