Ik ben nu net 6 weken zwanger en heb gisterochtend een bloeding gehad. Ineens uit het niks... Het was helderrood bloed, dus gelijk naar het ziekenhuis gereden en daar zagen ze wel nog steeds een vruchtzakje zitten. De echo zag er volgend de gyn prima uit, maar met het bloedverlies kan het natuurlijk nog alle kanten uit. Gisteravond is het overgegaan in bruinverlies, maar toen zat er wel een klein stolseltje in (klein donkerbruin/rood bolletje van ong 0,5cm). Ben heel erg in twijfel of dit het vruchtzakje was of iets anders. Het bruinverlies is ondertussen wel gestopt... Dinsdag mag ik opnieuw voor een echo gaan, maar die onzekerheid is zo zenuwslopend? Herkent iemand dit? Liefs, LillyLou
@bijnamama23 Dit was mijn echo gisteren, weinig uitleg bij gekregen... Ik heb het al proberen vergelijken met andere, maar geraak er niet wijs uit.
Ik was wel iets langer zwanger toen ik binnen 3 dagen tijd 2 keer een flinke bloeding met stolsels kreeg (7+3 en 7+6) Er bleek een hematoom te zitten. Met 13 weken de laatste bloeding gehad en nu ruim 31 weken! Het kan goed gaan maar ook fout... 50/50 zei mijn vk altijd.
Goeiemorgen, nee voorlopig nog steeds gestopt... Wel een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik, of bv als ik op mijn buik ga liggen is hij gevoelig. Ik hoop zo dat we morgen een hartje mogen horen! Laat ons duimen!
Tegen alle verwachtingen in een goeie echo vanmorgen! Vruchtje was mooi gegroeid en we hebben al een beginnend hartje gehoord! Nog altijd wat onzekerheid natuurlijk, maar toch zooo gelukkig ook! We blijven duimen voor een goeie afloop... Maandag moeten we opnieuw voor een echo
Het hoeft niet perse iets te betekenen, ik had ook een week lang bloedverlies en ik was 7/8 weken zwanger. Ik wist toen niet dat ik zwanger was, ik dacht dat ik mijn menstruatie had. Later toen ik het vroeg aan de ha, vertelde hij mij dat de vuile bloed die er nog zat weggaat dus het reinigt zeg maar je baarmoeder.