enge dromen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moederlief, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff zoals de titel al zegt
    ik heb veel last van enge dromen :(dromen van een miskraam elke nacht weer ik wordt er zo bang van pffff
    ik heb veel pijn in me buik rechts en links ene keer erger dan de andere keer het trekt wel weer weg uit eindelijk maar fijn is het niet en soms doet het echt pijn! ik maak me echt zorgen vooral omdat die dromen zo echt lijken pfffff:(

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Dat is echt heel vervelend :(
    Ik kan je alleen maar zeggen, dat als je je echt veel zorgen maakt, even je VK bellen. Zij kan je gerust stellen en misschien laat ze je wel even komen zodat ze je na kan kijken en je gerust kan stellen met misschien wel een echo?

X

3. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja ik ben vandaag pas 5 weken dus een echo is te vroeg ben ik bang....

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heel herkenbaar. Hier in het begin dromen over vroeggeboorte en dat soort spannende dingen. Nu gelukkig niet meer zulke heftige dromen, maar wel hele gekke onrealistische :p

5. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja indd heel raar en vreemd uit niets en pfff het lijkt zo echt maar ook heel vreemd van alles door elkaar heen en de gekste dingen

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik heb heel veel nachtmerries gehad over dat mn meisje voor de 28e week zou komen en dat ik alleen de bevalling zou doen en dat mn vriend me zou verlaten, dat soort fratsen..
    Maar ben morgen 28 weken, mn meisje zit nog heerlijk in mn buik! en ga samenwonen met mn vriend.
    Maar bij veel onzekerheid even je vk bellen wellicht kan zij je geruststellen!

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik denk dat je vanbinnen bang bent om je kindje te verliezen, en tijdens je dromen komt dat tot uiting.

Ik heb ook veel vreemde dromen ook bij me vorige zwangerschappen.
    In het begin ook over miskraam en over een buitenaardswezen die me kindje uit mijn buik haalde.
    Ook droomde ik over echo's die niet goed waren.
    Meisje dat ineens een jongen bleek te wezen.
    Dat ik mijn kind kwijt was. Dat ik mijn kind vergat thuis of ergens anders en dat ik daar later achter kwam.

8. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke wat naar rozeroos! tja het lijkt zo echt in een droom... ja de buikpijn komt en gaat weer dan links dan rechts het meeste komt wel van rechtonderin..... en ja ik google nogal veel en zoek van alles op! misschien moet ik daar echt mee ophouden....

9. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL

ja denk dat ik morgen bel dat de echo misschien iets eeder kan dan 24 juli ben nu 5 weken misschien kunnen ze weekje eerder doen bij 6 en half week ofzo...;)

10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Je kan het idd proberen! vaak willen ze wel meewerken.
    Vaak zijn de nare dromen je eigen angsten. dus bespreek ook je angsten met hun!
    Laat morgen even weten of het gelukt is;)

11. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indd..... Misschien beter voor wat meer rust. Ik laat het morgen weten.

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Die pijn is waarschijnlijk je baarmoeder die aan het oprekken is. Ik denk niet dat je je er zorgen over hoeft te maken, ik had dat in het begin ook heel erg. Ook een paar gedroomd dat ik alsnog ongesteld werd, dat ik een miskraam kreeg etc. Door het warme weer kun je eerder nachtmerries krijgen, zorg ervoor dat er frisse lucht in je slaapkamer kan komen.

13. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke maar is je baarmoede nu al zo vroeg bezig???
    Ik heb al meerdere zwangerschappen gehad van me 3 dochters en ja toen wel wat last gehad maar toch nooit zo erg en vooral niet met dromen en zeker niet zo erg als een miskraam laten we het hopen zoqals nu is weer weg dus tja weet het ook niet!

14. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik heb ook hele nare dromen gehad in het begin... brrr als ik dr aan terugdenk! Schijnt er een beetje bij te horen, die van mij waren ook levensecht en werd soms echt huilend wakker :(

Deel Deze Pagina