6 weken zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door love43, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love43

love43 Niet meer actief

goedemiddag dames,
    ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. vanaf vorige week heb ik iets bloed verlies waar ik me zorgen over maakte en direct dezelfde dag bij de verloskundige een echo mocht komen maken. toen was ik nog 5 weken en zoveel dagen er was wel een verdikte baarmoeder te zien en een vruchtzak, ze kon nog geen vruchtje ontdekken of een hartslag daar was het nog te vroeg voor zei ze, ik moest het bloed afwachten als dat erger werd met kramp en stolsels moest ik bellen en zal dat een miskraam worden. nu is het bloed net als bij een menstruatie en dus ook al 7 dagen maar niet met kramp of stolsels. ik heb ondertussen nog een test gedaan die dik positief blijft, en sinds gister opeens misselijkheid en geen eetlust en wat zware bovenbenen en rugpijn. ik heb over een week een echo om te zien hoe het ervoor staat maar tot zover ben ik dus helemaal in de war en weet ik niet wat ik moet denken. wie heeft dit ooit gehad en heeft toch een voldragen zwangerschap gehad?

2. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Ik heb met 8 weken een enorme bloeding gehad. Lees: m'n hele pyjamabroek was doorweekt. Tot onze grote verbazing was er de volgende dag toch echt een kloppend hartje te zien! Ik heb nog weken daarna bloed verloren (geen stolsels en geen buikpijn). Daarna is het bloeden gestopt en heb ik een normale zwangerschap gehad! Hoeft dus niets te betekenen :)

3. love43

love43 Niet meer actief

als ik jou verhaal lees krijg ik toch weer ergens hoop, wat een geweldig nieuws voor jullie!! (k) ik zit al 7 dagen "te wachten" tot het dan door breekt en ik iets van een miskraam ziet maar het is alleen maar "menstruatie"
    dus je hebt vanaf je bloeding non stop elke dag gebloed, ik heb elke dag nu 1 maandverbandje nodig ik moet zeggen (sorry) dat ik het wel ruik als ik na het toilet ga, of het nu leg aan het reukvermogen dat nu op hol slaat?? of had je dit ook?

4. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Zo lang je geen buikpijn krijgt zou ik me nog niet al te veel zorgen maken! Ik heb een aantal weken gebloed ja. Kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik het rook!

5. love43

love43 Niet meer actief

dankjewel knuff ben al iets gerustgesteld nu nog even afwachten

6. Clodagh

Clodagh Lid

29 apr 2015
    15
    0
    0
    Ik had het bij beide zwangerschappen met 6 weken, er bleek gelukkig nooit iets aan de hand! Je kan er erg onzeker door worden en dat is gewoon naar. Lief dat je meteen een echo kreeg! Bij mij duurde het ook een week voor het schoon was. Toen met 10 weken nog een enorme bloeding gehad, ik druppelde over de vloer en had al bijna afscheid van de zwangerschap genomen. Ik was mezelf in gedachten al aan het troosten met een glas wijn en een grote rauwe biefstuk. Ik kreeg een echo om te checken of er nog was zat, en alles was intact. Geen oorzaak kunnen vinden zelfs. Ik ben nu 27 weken en sinds die bloeding is alles probleemloos verlopen.

Je kunt alleen maar afwachten, hoe naar het ook is.

Deel Deze Pagina