Wie heeft hier nog meer last van? Al tijden voorweeen echt gewoon zowat de hele nacht. Wel pijnlijk maar niet ondraaglijk. Vanacht waren ze er om de 4 minuten vanaf half 11 tot half 4. Had het netjes bij gehouden. Ik denk mooi nu zet het mischien een keertje Door maar helaas. Sochtend zakte het weer af. Ik ben morgen trouwens precies 37 weken. Ik weet dat het voor een bevalling een beetje vroeg zou zijn maar ben het behoorlijk beu met alle kwaaltjes en het niet kunnen slapen. Stond vanochtend gewoon zowat te janken van de moeiigheid en de frustratie :'). Wie kent het probleem? Onder het mom van gedeelde leed is halve leed
Jup. Hier nog in. Nu ruim 2,5 week elke avond en deel van de nacht voorweeen. Word er helemaal gek van. De baby ligt ingedaald, vast en diep, maar maakt nog geen aanstalten om te komen helaas.
Pff echt vervelend hè? Helpt douchen bij jou ook niet? Bij mij iig niet. Hij is bij mij ook al ingedaald inderdaad maar verder als dat en de voorweeen kom ik niet :')
Ja douchen helpt wel even. Ze blijven wel komen, maar tijdens het douchen is de pijn een heel stuk minder. Na een uurtje begint het dan wel weer, maar aangezien een kruik vooralsnog niet werkt, is het beter dan niks overdag zijn het vooral harde buiken, ook vervelend, maar een stuk beter te handelen. Zodra de kinderen slapen en beneden alles aan kant is, begint de ellende.
Ik heb het inderdaad precies het zelfde. De pijn word wel minder erg onder de douche maar de harde buiken niet minder. Overdag inderdaad meer harde buiken. Die zijn goed te doen. Begint hier gewoon nu al weer -_- zweet staat er letterlijk van op me hoofd. Hoeveel weken moet je nog?