Hallo, Ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds vanochtend wat bruin slijm verlies ik weet niet wat ik hiervan denken moet?? Heb wel wat zeurderige buikpijn maar dat heb ik vanaf het begin eigenlijk al wel.. Ik hoop dat er meer zijn die dit herkennen en waarbij het goed afgelopen is! groetjes..
Hoi hoi, Hier zijn vele topics over te vinden en daar zou ik snel gaan lezen als ik jou was, kan je heel veel ervaringen terugvinden, waarin je zal lezen dat het alle kanten op kan hoor! Succes! Liefs AA
Ik heb het tot 14 weken gehad, dus geen paniek. Alleen als het helder rood wordt, even aan de bel trekken. En het gevoel in je onderbuik hoort er gewoon bij, zijn je baarmoeder en je banden.
Hoi Jongemoeder. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap tot 9 weken last gehad van bruin slijmverlies. En met deze zwangerschap ook met vlagen. Toevallig eergister nog. Maak me er eigenlijk niet druk om omdat ik weet dat er meer zwangere zijn die hier last van hebben.
ik heb het ook gehad later werd dit rood en ging gepaard met heftige krampen dit is ook niet goed gegaan met 10 weken...! Nu bij de 2de heb ik het weer gehad en ben nu alweer 22 weekjes zolang je geen rood hebt is het niet erg dnekik