Heey meiden.. Ik ben vandaag 6 weken zwanger, en nou ben ik net een beetje gevallen, ik moest een trapje op lopen was een trapje van 5 treden, maar struikelde over de eerste trede. ik kon gelukkig tegen houden dat ik hard zou vallen, door op me handen te steunen, t ging niet super hard ofzow, maar zou ik hierdoor een miskraam kunnen krijgen? x
Nee hoor, maak je geen zorgen! De baby zit nog veilig achter je schaambeen, er kan niks meer gebeuren! Hopelijk heb je jezelf niet bezeerd?
Tnx, voor t gerust stellen, t was ook niet kei hard ofzow, ik ben niet plat op me buik gevallen, en kon op me handen steunen gelukkig.. Heb zelf ook nergens last van, en de beeb hopelijk ook niet! xx
zoals sweetangel al zei... je kleintje zit nog veilig achter het schaambot... en sowieso goed beschermd in je buik... dus maak je niet druk.. alles is vast helemaal goed met de kleine...
Maak je niet ongerust, er moet heel wat gebeuren wil je kleintje er last van hebben gehad!! Je buik kan veel hebben tijdens de zwangerschap, je baby zit erg goed beschermd in je buik... succes verder! Gr. Niki
Heey meiden, Tnx voor t gerust stellen, ik wist niet dat t kindje nog achtr t schaambot zat, gelukkig kan er nu eigenlijk niks mis gegaan zijn net! Ik moet er gewoon van genieten, en niet zo onzeker zijn, ben zo bang dat t eindigt in een miskraam! x
heej sweetangel Ik heb net ff een kijkje genomen op je website, wat een leuke fotos allemaal, ik vroeg me alleen af waarom je een echo hebt gehad op 12-01 en op 19-01? Sorry dat ik zo nieuwschierig ben! x
Nee hoor, maakt helemaal niet uit! Ik heb op 12-01 de termijnecho gehad bij de VK. Daarna ben ik bij de gyn onder controle gegaan vanwege een heel lage bloeddruk en een HB dat ze niet omhoog kregen. Bij de eerste controle daar kreeg ik weer een echo, dat was op 19-01!
als het goed zit krijg je niet zo snel meer een miskraam heb een scooterongeluk gehad met 5 weken toen kon ik een week niet lopen maar het kindje die draaide zich weer lekker even om en met 23 weken voel ik van het bed af.... (wij hebben een waslijn boven bed)... dus stond op het bed om de was op te hangen en met veel was in handen wou ik er weer af stappen... maar er stond een verdwaalde schoen schuin onder... waar ik even met me ene voet op stapte.... BOEM KLAP PANG POUW... viel van het bed met me kop tegen de kleding kastje... maar volgens mij Giggelde me kleine alleen maar... HAHAHA wat een sufferd