Bijna 40 weken en menstruatie-achtige krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nala, 19 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb nu al 2 weken last van krampjes in m'n buik. Net alsof ik ongesteld moet worden. Volgens de verloskundige hoort het er allemaal bij maar ik wil graag wat concreters horen :)

De laatste dagen krampt het er echt flink op los. Ik hoor om me heen dat zulke krampen wel eens het begin van de bevalling kunnen zijn, maar dan zou het toch een keer moeten beginnen? Hoe lang van te voren heb je zulke krampen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Groetjes Nala

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vervelend meid! Mijn ervaring hiermee is dat het niet het begin van mijn bevalling was. Ik heb vanaf week 36/37 veel last van voorweeen gehad, zelfs zo erg dat ik een paar keer de vk heb gebeld omdat ik ervan overtuigd was dat de bevalling was begonnen. Uiteindelijk is Lotte ver overtijd geboren, 2 dagen later zou ik ingeleid worden omdat ik dan op de 42 weken zou zitten.

Dus...erg vervelend die krampen, het KAN het begin van je bevalling betekeken maar het hoeft niet..

3. toi

toi Actief lid

12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik heb ook af en toe last van die menstruatiekampen. Wat ik dan doe is met de buikademhaling het onder controle te krijgen en dat gaat goed. Via de neus goed inademen en met de mond uitademen. Het zijn voorwee"en en daar doe je niks aan. Hoor erbij zullen we maar zeggen.

Groetjes toi

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb nu ook af en toe last van ongi-krampen..

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik hoop voor jou nala dat het doorzet...
    vaak betekend het dat jee baarmoeder zich aan het voorbereiden is voor de grote dag...
    maar deze grote dag kan nog wel ver weg zijn...
    't ligt aan je kleintje of die het nog fijn heeft bij mama in dr buik :D ,,,

iig veel succes....

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja, ik heb het ook.... ik hoop elke keer stiekem dat het gaat beginnen, maar men zegt dat het niks zegt over wanneer het echt gaat gebeuren. Balen he, nu ga je zo zitten wachten....

Sterkte!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier nog zo eentje..... eigenlijk al vanaf week 33/34. Vanochtend was het 1,5 uur zelfs zo erg dat ik dus echt dacht dat de weeën begonnen waren, maar inmiddels is het eigenlijk weer zo goed als over :( . De baby is wel een stuk rustiger nu (misschien toch een voorteken? ;) )...
    Volgens mij verlies ik ook steeds kleine beetjes vruchtwater, maar ik moet zeggen dat ik niet echt goed kan onderscheiden of het nu wat afscheiding is of vruchtwater (het ene moment denk ik dat het afscheiding is en het andere moment voel ik echt een klein stroompje lopen en lijkt het me eerder vruchtwater). Ach, ik moet zo meteen toch naar de VK dus dan vragen we het maar even.

Lastig hè, die laatste loodjes vooral met deze hitte, maar ja....

Succes allemaal!

Ramona

8. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ze ook al... een paar keer per dag, niet heel erg vaak dus... denk idd dat het om te 'oefenen' is. Mijn baby mag nog wel even wachten met geboren worden ( iig tot de 37 weken, dan mag het thuis, haha )

Hoop dat het bij jou doorzet Nala... Succes ermee!

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb eerder buikpijn (en rugpijn). Deze buikpijn voelt ook wat zeurderig, dus ook wel weer een soort van ongi-pijn. Ik leg meestal mijn hand er wat op en streel mijn buik, verder weet ik ook niet wat je er aan kunt doen. Het is wat he, zo op het laatst lopen, met deze hitte en nog extra klachtjes erbij! Ik baal mee!

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer

Deel Deze Pagina