Hoi, Ik ben nu 6 weken zwanger en heb veel last van darmkramp en diarree. Moet de hele dag door rennen naar de wc. Andere dames die dit ook gehad hebben en evt. Tips hebben?
Ik heb niet echt vaker diarree ofzo. Maar ik heb echt EXTREME buikkrampen gehad, alsof er lucht klem zat ofzo wat er niet uit kwam. (Als je scheten laat kunt je het tenminste kwijt, maar dat was niet het geval haha) Ik ben er wel achter dat ik niet zo goed tegen uien kan, daar zet mijn buik enorm van op en krijg ik echt buikpijn van! Dus dat vermijd ik zoveel mogelijk. Succes, en hopelijk is het snel over!
Ik heb dit ook gehad. Ik heb toen buikgriep gehad.. Ik kon ook niks binnen houden. Ik weet niet of je dit wel kunt? Mijn vriend heeft snachts de HAP gebeld. En ik mocht maar 1 theelepel water per 10 minuten.. DIt was ook t enige wat k binnen kon houden. En moest in de gaten houden of ik geen koorts kreeg..
ik ben verder niet misselijk en kan redelijk eten en drinken, dus denk niet dat het buikgriep is. Waarschijnlijk maar gewoon afwachten.
Herkenbaar en wat kan het je onzeker maken. Heb echt het idee dat het m'n darmen en m'n maag zijn. M'n darmen rommelen enorm, maar naar de wc gaan lukt niet. En vooral snachts van alles opboeren.. Bij mij is het vooral de spanning na 2 miskramen en gebruik progesteron, wat ook een negatieve invloed op je darmen heeft. Hopelijk zit alles gewoon goed en mogen we over 1,5 week een mooi beweeglijk mini mensje ontmoeten! Duim voor je dat ook alles goed zit!