2 dagen voor nod bloeding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sande89!, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sande89!

Sande89! Lid

7 mei 2017
    7
    0
    1
    Vrouw
    Hi allemaal,

Ik weet het even niet meer.

We zijn nu in ronde 6 beland en heb een cyclus van ongeveer 26 dagen. Gisteren had ik ongesteld moeten worden maar donderdagochtend werd ik wakker van hele erge krampen in mijn buik. Zo erg dat ik helemaal misselijk werd en niet op of om kon. Mijn vriend schrok hier van en heeft de huisartsenpost gebeld. Na een uur was de pijn weg. Toch nog naar de huisarts geweest en die zei dat het een innesteling kon zijn (voel mijn eisprong ook heel erg, doet gewoon zeer) of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dan zou de pijn terug moeten komen, dit is niet gebeurd. In de avond begon ik te bloeden en dit 2 dagen. Normaal ben ik echt wel 5-6 dagen ongesteld. Wie herkent dit en was uiteindelijk toch zwanger? Ik heb zaterdag een test gedaan en die was negatief.. sorry voor mijn lange verhaal!

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik herken dit! Bij mij was het helaas mijn menstruatie die tóch eerder kwam. Als je cyclus (ineens) korter is, dan kan het vloeien ook sneller ophouden, omdat er minder baarmoederslijmvlies afgestoten hoeft te worden. Maar ik hoop dat het bij jou goed nieuws is!

3. Sande89!

Sande89! Lid

7 mei 2017
    7
    0
    1
    Vrouw
    Ik vrees dat het bij mij toch ook een vroegere menstruatie is. Alleen kan ik die buikkramp van een uur niet verklaren...

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Nee, ik snapte dat toen ook niet. Bij mij hield de kramp ook een uur of anderhalf uur aan, toen ebde het een paar uur weg, en daarna brak ineens mijn menstruatie door. Heel anders dan anders. Hoe gaat het nu?

5. Sande89!

Sande89! Lid

7 mei 2017
    7
    0
    1
    Vrouw
    Ja gek he, bij mij is het echt bij 2 dagen gebleven. Ik herken dit echt niet bij mezelf. Heb ook last van maagzuur. Ik wil niet teveel hopen maar doe het stiekem toch. Doe einde vd week een test en als die negatief is dan is het niet anders :(

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Succes, ik duim voor je!

7. Sande89!

Sande89! Lid

7 mei 2017
    7
    0