Hallo allemaal, Weet gwn niet waar ik moet beginnen!! 20-01 laatst ongesteld.. 17-02 moest ik ongesteld worden niet ongesteld geworden.. Ik ben kots misselijk ik heb binnen 2 weken een enorme buik gekregen pas me broeken niet meer!! veel bandenpijn.. uhm gevoeligere borsten nou noem maar op! dit is me 3de kindje ik weet gwn dat ik zwanger ben mensen in me omgeving vragen ook of ik zwanger ben.. Heb al 2 jaar een koperspiraal.. heb gister nog een test gedaan en die was negatief.. heb morgen een afspraak bij de HA.. Wat denken jullie?? word er echt onzeker van..
Je bent nu dus 2dagen overtijd? Ik zou met een paar dagen eens weer testen. Je geeft aan dat je nu al 2wkn een zwangere buik hebt? Maar dan zou je net je eisprong hebben gehad. Ik denk persoonlijk dat de afspraak bij je HA wel heel erg snel is, want in principe ben je nog maar 2dagen overtijd. Wacht het even af...
Je hebt een spiraal? Dus wat betreft zou het al niet kunnen toch? En daarbij lijkt me een buik bij 2 dagen overtijd niet van een zwangerschap. Over twee dagen nog eens testen...
om jullie idee/beeld te geven de eerst foto is van 26 01 2013 en de 2de van nu heb even geknipt en geplakt in paint
Tja, ik weet niet of het van eten komt. Maar stel dat je wel zwanger bent, op basis van je cyclus zoals jij het verteld ben je vandaag 3dagen overtijd. Geloof me, dat is dan ook niet van een baby Je lichaam kan rare dingen doen, ook door de darmen kan ne buik gaan opzetten. Dan kan komen door een zwangerschap, dat kan komen soor obstipatie, kan komen door een naderende menstruatie etc. Ik had 6 maanden na de zwangerschap van mijn dochter ook een opgezette buik, voelde plopjes en het bewoog! Ik zou zweeren dat ik zwanger was, alleen geen positieve test. Zo kan je lichaam rare dingen doen, want het waren gewoon mijn darmen. Wat heeft je huisarts gezegd?
Ik kan natuurlijk niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Wel kan ik zeggen dat ik ook al vanaf NOD een dikke buik kreeg. Bij mij door vocht en obstipatie door de zwangerschap. Met een paar weken begonnen mensen al: Ben je zwanger? Terwijl ik het zo goed mogelijk probeerde te verbergen. Ik zeg dus niet dat je dikke buik geen aanwijzing kan zijn...
Opgezetten buik lijken me eerder je darmen. Ik denk dat je wat nuchterder moet gaan kijken want een negatieve test betekent doorgaans echt dat je niet zwanger bent. Of je hebt te vroeg getest dus dan zou ik over een paar dagen nog eens testen. Wat zei je huisarts?
laten we even de ha afwachten voor er conclusies komen wij zijn geen dokter ts er bestaat meer dan zwanger zijn, het lichaam zit soms raar in elkaar... laat je de uitkomst even weten?
Ik had met de spiraal iedere maand het idee zwanger te zijn,dit was dan wel de Mirena spiraal.Daarnaast had ik enorm last van PMS met allemaal zwangerschaps kwaaltjes vanaf mijn eisprong tot aan de menstruatie.je lijf kan je soms erg voor de gek houden!
hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties.. Moet een weekje afwachten mogelijkheid is er dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ook dat het niet doorzet. volgende week geen positieve test dan via bloedtest en echo kijken. verder niet gekeken naar andere oorzaken, alleen zwangerschap. dus weekje spanning..
haha ja was even afgeleid door me man dacht dat ik al ad verstuurd maar niet wilde nu reacties kijken, moest ik nog reageren hahahah
Je hebt een spiraal, je hebt een negatieve test?! Zou mij onwaarschijnlijk lijken dat je zwanger bent... Als je het wilt wens ik het je van harte toe, maar vind het een beetje raar... Ik had met mijn spiraaltje ook iedere maand een zwanger gevoel en iedere maand een opgeblazen buik... Ben benieuwd wat je over een week te horen krijgt...
Nou even een update.... Heb vrijdag 1 dag gevloeid niet veel vandaag haast niks in de avond test gedaan en was HEEL licht positief .. over 2 dagen doe ik weer een test..durf haast niet blij te zijn.. maar ben het ergens toch wel Hou jullie op de hoogte...
ik las net even het verhaal bijzonder hoe vrouwen hun eigen lichaam het beste kennen kunnen soms geen testen tegen op . al voorzichtig gefeliciteerd met jullie verrassing .