van het weekend mijn positieve test in handen gehad! Kon het niet geloven dus maandag weer een gedaan. Nog steeds positief hoor. En niet zo'n beetje allebei .. Positieve streep net zo dik en roze als de controlestreep! toch ben ik ergens bang dat het niet zo is.. Ik merk helemaal niets...nergens niks! kan dit.. Of zijn die mega dikke roze strepen een slechte voorbode?? Heb 18 december mijn eerste echo pas..dus moet nog geduld hebben.
Goedemiddag, gefeliciteerd! Het is supergoed nieuws! Dikke strepen betekent veel zwangerschapshormoon! Sommige vrouwen hebben veel kwaaltjes en andere vrouwen merken helemaal niets. Het hebben van wel of geen kwaaltjes zegt niets over hoe de zwangerschap verloopt. Het is inderdaad altijd lang wachten tot de eerste echo! Succes en een goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique
dankje wel.! maar dikke strepen is veel zwangerschapshormoon..en toch merk ik niets.. Wel hormonen... ik vertrouw erop. het is onze eerste dus daar zal m'n onzekerheid wel vandaan komen.