Ik heb sinds een aantal dagen verschrikkelijk veel last van lage rugpijn en kan ook geen fijne houding vinden om in te zitten of liggen. Ik slaap (voor zover ik slapen kan) met een kussen in mijn rug. Mijn benen zijn rusteloos en er zit een krampachtig gevoel in. Vandaag bij vk geweest en de baby is al (deels) ingedaald. Herkent iemand de lage rugpijn en rusteloosheid en krampen in benen? Kan dit het voorwerk zijn voor een bevalling? Hoewel dat extreem vroeg zou zijn denk ik maar je weet het nooit. Bij mijn dochter had ik tijdens de bevalling helse rug en been weeën daar lijkt dit dan weer niet op, maar het is alles behalve prettig.
jij bent 2 dagen verder als ik maar heb er ook last van , erger me er groen en geel aan iedere houding die ik aanneem is prettig voor heel even ..... Slapen lukt me wel , zolang ik niet beweeg voel ik die pijn niet tot ik op moet staan uit bed om voor de zoveelste keer naar toilet te gaan wat je schrijft ook rug en been weeen .... hier ook bekend maar lijkt er inderdaad niet op , denk wel wat van voorwerk maar nog niet HET echte denk en hoop ik ? ( alhoewel ik ben er er helemaal klaar mee dat zwanger zijn )
Hier ook vaak rusteloze benen, ook als ik niet zwanger ben. Hier hielp het om geregeld een banaan (magnesium) te eten en goed water te drinken
Pf ja vervelend gevoel he.. Hier vannacht echt bijna niet geslapen. Elke uur er wel uit voor de wc, geen fijne houding kunnen vinden Door mijn rug en benen. Het is idd niet het échte echte werk maar zal toch wel voorwerk moeten zijn haast. Hopelijk blijven ze even zitten maar na 37 weken mag hij van mij best komen. maar zal wel doorlopen tot week 40 of 41 denk ik. Novy: ik kan een banaan en extra water wel eens gaan proberen. Ik laat nu mijn benen masseren en als het na een uur nog niet wegtrekt neem ik paracetamol maar wil dat niet teveel nemen.
Hier ook last van! De ene dag meer dan de andere. Het helpt mij wel als ik wat oefeningen doe gedurende de dag. Ik buikdans en dans dus een beetje, maar er zijn vast andere oefeningen ter ontspanning van je rug. En wat betreft die rusteloze benen, dat heb ik de ene nacht heftiger dan de andere. Kan er geen pijl op trekken eigenlijk. Dus tips zijn welkom!
Bij mij helpt magnesium ook tegen rusteloze benen. Weet niet of je nog extra vitaminen neemt. Ik neem van Etos zwanger zijn en heb er veel minder last van. (Nog maar 22 w zwanger.)