6 weken zwanger en niet misselijk ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sannevr, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai ! Ik ben 6 weken en 3 dagen zwanger vandaag :D ben blij als ik me eerste echo heb gehad 22 oktober !

Maar had eigelijk een vraag . Heb wel echt pijnlijke borsten en af en toe van die trekkende pijn in onderbuik . Maar eigelijk nog helemaal niet overgegeve ofzo . Iemand ook niet echt misselijk ?

Groetjes !xx

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Je hoeft niet misselijk te zijn als je zwanger bent. Veel vrouwen hebben hier last van, maar lang niet alle!

Zelf ben ik in 13 weken nog geen seconde misselijk geweest en met kleine Junior is alles helemaal in orde!

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oh ja en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier ook helemaal niet misselijk geweest! Gefeliciteerd!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Bij mij begon ik me pas een beetje misselijk te voelen rond die tijd. Een week later kon ik niet meer ophouden met spugen...
    Misselijk zijn hoeft trouwens helemaal niet hoor. Sommige vrouwen hebben dat en sommige niet.

6. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat mij betreft dubbel gefeliciteerd! En met je zwangerschap en heerlijk dat je niet misselijk bent!

7. Maliboe

Maliboe Nieuw lid

13 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sannevr,
    Ik ben 8 weken zwanger en heb ook weinig symptomen: sneller moe en gespannen en vollere borsten. Maar verder niets! Ben erg blij dat ik niet misselijk ben. Maar sinds eergisteren zijn mijn borsten weer 'gewoon' en voel ik ook geen spanning meer in mijn baarmoeder. Ik maak me er wel zorgen om, maar ik lees op veel forums dat symptomen kunnen komen en gaan, dus ik denk dat we van geluk mogen spreken dat we zo "weinig" voelen!

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik ben in 9 maanden maar 2x misselijk geweest, heerlijk! Geniet ervan :)

9. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de super reacties!!
    Heb wel van die trekkende pijnen in me onderbuik van die vlage van 1 minuut
    Maar dat is normaal ofnie?

Xx

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik had ook hele erge last van mijn borsten en soms wat ongi krampjes enzo maar geen misselijkheid te bekennen,en ik ben nu ook bijna 21 weekjes zwanger, geniet ervan want kan best nog komen!

11. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik Ben met 9 weken misselijk geworden en heb zelfs een week echt plat gelegen, maar niet echt overgegeven, alleen na het tandenpoetsen. Sinds anderhalvevweek is dat pas voorbij. Ik zou zeggen, wees er blij mee!

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Sluit me aan bij MWB: ik werd met 7 weken pas misselijk en dat duurde t/m week 25! :$ Echt deels de ziektewet ingegaan omdat ik het niet volhield de hele dag op mijn werk. Ik had een moord gedaan voor een zwangerschap waarin ik me op en top voelde, dus lekker van genieten! :D

13. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Deze heb ik ook en ik ben ok niet echt misselijk, alleen af en toe een beetje misselijk (als ik te veel gegeten heb)

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ben ook (nog) niet misselijk. Ik hoop zo dat ik wat dat betreft de dans ontspring! Kan nog komen natuurlijk... Mijn moeder is trouwens ook nooit misselijk geweest. :)

15. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey.

Milika15 : ja ik heb sinds 2 dagen wel eet ik half bord eten. zit ik echt prop vol.

Raket78 : Ja mijn moeder ook niet bij me broer. Toen ze van mijn zwanger was wel haha dus misschien krijg ik een jongentje hihi maakt niks uit natuurlijk maar ze zegge dat je zelfde kwaaltjes als je moeder hebt

Xxx

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier bij alle drie zwangerschappen niet misselijk geweest.

17. Jolynh

Jolynh Nieuw lid

13 aug 2012
    1
    0
    0
    Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier precies hetzelfde verhaal... Vandaag ben ik 6 weken zwanger maar niet misselijk of last van rare geurtjes. Wel licht last van m'n borsten, trekkerig gevoel in m'n onderbuik en wat vermoeid, maar verder niets! Nog nooit in m'n leven zo verschrikkelijk gewenst dat ik misselijk werd... :$ Maffe periode, die eerste weken. 7 november hebben we onze eerste echo, ongelooflijk zenuwachtig voor... Af en toe doe ik stiekem een testje en dan ben ik weer voor een dag gerustgesteld! LOL!

Succes en heel veel plezier met jullie echo straks! Het komt vast goed!

Jolynh

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hier net zwanger, maar ook niet misselijk alleen soms wat weeïg op de maag verder niet.
    Wel de bm krampen en licht gevoelige borsten, maar dat hoort erbij.

Bij de andere 2 zwangerschappen ook niet misselijk geweest verder.

19. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Hoi,

Als eerste: gefeliciteerd!
    Maak je niet direct zorgen (is moeilijk weet ik). Zelf ben ik ook niet misselijk geweest. Ik had 1x overgegeven :)

20. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor de lieve reacties .

Kan niet wachten tot volgende week maandag . De echo

Xxx

Deel Deze Pagina