6 weken zwanger en niet misselijk ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sannevr, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik heb ook weinig symptomen hoor en maak me wel heel druk daarover. Heb ook helemaal geen ongiekrampjes gehad, die krijgt iedereen volgens mij wel toch?

2. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ongesteldheid krampjes heb ik ook geen last tot nu toe. wel sinds 3 dagen misselijk dus heb te hard geroepen ben niet misselijk haha. Wel ben ik een beetje grieperig. Groetjes xx

3. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    6weken zwanger en ook precies de zelfde sympthomen. Soms word ik er ook onzeker van.. Heb al verschillende testen gedaan omdat ik het eerst niet wou geloven haha. Ik zal zelf ook blij zijn als ik de echo heb gehad 12november.. Nog 3weken geduld en we tellen af:)

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Ik ben mijn hele zwangerschap niet misselijk geweest! In het begin nauwelijks symptomen, alleen wat pijnlijke borsten. En een hele gezonde kleine meid hier :D Weet wel dat ik ook erg onzeker was tot de eerste echo, toen zag ik dat het ook echt zo was..dat er echt iets in mijn buik zat en er echt een hartje klopte :D

5. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen de echo ! Spannend ben zenuwachtig haha . Gelukkig om kwart over 11 sochtends !xx

6. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Succes morgen :) !

7. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb bijna nergens last van heel soms misselijk maar dat stelt niks voor. Klein beetje last van mijn borsten.
    6 november naar de vk en krijg dan ook een echo. Zijn 2,5 jaar bezig geweest ben benieuwt of alles goed is.

8. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey ik heb de echo gehad ben alleen wat korter zwanger dan dat we dachten ben 6 weken zwanger baby was 0,68 cm maar hartje klopte perfect kan niet wachten tot ik bij de 10/12 weken ben. 19 november heb ik weer een echo zoveel zenuwen haha spannend allemaal! Xx

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is!!!! Hoop dat het je wat gerust stelt...

Ik weet t nog zo goed, (t lijkt nu al zo lang geleden :p) 2 weken geleden danste ik nog int rond, YESSS zwanger en nergens last van, alleen wat sneller moe en pijnlijke borsten...

Voel me nu 2 weken goed beroerd, goed misselijk en erg lusteloos en sinds een dag of 2 niet weg te slaan van t toillet...

Vrouwen die niet misselijk zijn, Gniet ervan!!!!

10. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik gelukkig niet zo misselijk missmama2be heb jij al echo gehad? Xx

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben nooit misselijk geweest, ook geen pijnlijke borsten helemaal niks geen symptomen. Als ik niet zou weten door de posi testen dat ik zwanger was voelde ik me compleet 'normaal' inmiddels al 30 weken nu wel wat dingetjes maar gewoon de 'bekende' kwaaltjes.
    Geniet ervan geen zorgen!

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    @sannevr Nee ik krijg morgen mijn eerste echo...
    Super spannend!!!

Deel Deze Pagina