Innesteling of menstruatie? Snap het niet meer.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Trutta, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiervoor heb ik een tijdje gekloot met de pil. Vergeten, doorslikken vergeten. Dus toen besloten te stoppen.(Begin Augustus) Ben toen niet ongesteld geweest de eerste keer ( September ) maar wel een mogelijke eisprong gehad. (Oktober) Best wel duidelijk gevoelt ook, heb de dokter gebeld met me klachten. En die zei ook klinkt als een eisprong. Daarvan uitgaand dus op 11 oktober mijn eisprong gehad. Daarvoor geklust met mijn vriend.

Ik heb nu al 2 dagen ongelofelijke jeuk aan mijn tepels. Zondag ging ik na de toilet 10 dpo en zag ik bruin bloed in me verbandje '' had er 1 voor omdat ik krampen had'' zat ook iets rood aan het wc papiertje. Verder die dag nog 2 keer naar het toilet geweest, en nog 2 keer oud bloed geveegd, volgende ochtend HELEMAAL NIKS MEER. Nu zit ik dus te denken, ( ongesteld of misschien een innesteling?? :() Heb ook gevoelige liezen. En ben misselijk. Ik snap er gewoon helemaal niks meer van. Het liefst slaap ik ook de hele dag ik ben zo moe..

Zal ik vandaag al een test kunnen doen. Mocht het een innesteling zijn geweest, of zou ik dan te vroeg zijn? mijn NOD is op 25 oktober, als ik 14 dagen na eisprong aanhoud.

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het nog alle kanten op en kan dit ook van het ontpillen zijn.
    Spannend hoor.
    Ik zou nog even wachten tot zondag en dan gewoon eens een testje er tegenaan gooien.

Succes.

3. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit had ik ook inderdaad met ontpillen, dus ben het eens met hopefultimes het kan alle kanten op! Hoop dat het raak is! Succes

Deel Deze Pagina