Gefeliciteerd meis!!!!!!! Je bent dus 1 week teruggezet begrijp ik dat goed? Ben zo blij voor je dat alles gewoon in orde is
Prachtig! Dat verklaart ook waarom de gyn geen hartje zag, aangezien er toen dus ook nog geen hartje hoorde te kloppen voor die termijn! Gefeliciteerd!!
Dacht ik al... Waarschijnlijk is je eisprong dus toch een paar daagjes later geweest, inclusief innesteling. Dus korter zwanger! GEFELICITEERD! (En nu nog wel even je banner aanpassen.)
Hallo, Hier ook even een update, heb vandaag ook een echo gehad en hartje klopte ook gewoon. Ben 6 weken ook...
Hey ladies... ik ben een week en 5 dagen terug gezet want het ziekenhuis had al berekend dat ik 7weken en 5 dagen zou zijn ( wat ik ook als eerste keer had.) Maar ben nu dus 6 weken...en Super trots dat we het hartje hebben mogen zien kloppen En mamavanbabyboy.. Proficiat zijn we dezelfde tijd zwanger leuk!!!! en voor al die lieve dames hier: ben echt blij dat jullie me hebben gesteund met al die lieve woorden ben echt blij met jullie Liefs,...