Vuurwerk dampen inademen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tdw, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tdw

tdw Niet meer actief

Hoi,

Het volgende vroeg ik mij dus ineens af he: meestal vind ik het wel leuk om rond middernacht met oud en nieuw gezellig een rondje door de wijk te lopen en te kijken naar al het vuurwerk overal. Maar de lucht is dan helemaal vervuild door het vuurwerk en vroeg mij ineens af of ik dat wel moet doen ivm zwangerschap??? Ik kan er dus niks over vinden op internet! Iemand die dat misschien weet?

Groetjes Tess

2. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Geen idee eigenlijk, maar het lijkt me niet meer schadelijk dan gassen die uitgestoten worden door b.v auto's en fabrieken. Als je je er niet zeker over voelt kun je even de VK raadplegen of gewoon lekker binnen blijven.

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik blijf lekker binnen... Stomme geknal vind ik niets en het siervuurwerk kan ik mooi van achter mijn raam zien. Of die dampen gevaarlijk zijn weet ik niet... Lijkt me niet gezond omdat ze mensen met ademhalings problemen adviseren binnen te blijven

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat denk je van al die uitlaatgassen??
    Neehoor lijkt mij geen probleem, veel plezier

5. samaa

samaa Niet meer actief

Zwanger zijn betekent niet meteen niks meer kunnen of mogen ;)
    gewoon lekker naar buiten gaan

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja als je nou dagelijks wekenlang die luchten zou moeten inhaleren dan beter niet, maar zo voor een avondje waar je mis 1 of 2 uurtjes buiten bent? Ik zou het lekker doen als je dat leuk vindt! (Ik ben doodsbang voor vuurwerk dus blijf lekker binnen :))

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Tuurlijk, gewoon naar buiten gaan. Is echt geen punt.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg

Dit dus

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben tijdens beide zwangerschappen gewoon naar huiten beschouwing geweest met oud en nieuw. Dit jaar sta ik denk ik ook gewoon weer buiten.
    Als het kwaad kan dan had de vk het je wel gezegt en had je het wel gevonden op internet.
    Veel plezier met de jaarwisseling.

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Niks meer aan toe te voegen.

11. tdw

tdw Niet meer actief

Bedankt voor de reacties, ik ben eigenlijk helemaal niet zo krampachtig normaal hoor ik hou mij aan alle regels en raak niet in paniek als ik per ongeluk een ongewassen appel eet of als mijn man de kozijnen verft ofzo. Alleen dit vroeg ik mij echt af maar denk dat jullie gelijk hebben, als het echt slecht was dan werd je er wel voor gewaarschuwd.

12. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging naar buiten en werd zoooooo misselijk van de kruitdampen! Ik heb ontzettend overgegeven haha toen maar binnen gebleven. Haha

13. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mm een topic hierover, want maakte me er zorgen om.
    Gister een uurtje in de walm gestaan, heb al astma dus eigenlijk sowieso niet slim. Daarna ging ik me zorgen maken om die walm waar ik in had gestaan of dit schadelijk is.

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gewoon met mijn ruim 39 weken vuurwerk af staan steken :)
    Zat meer aan de knallen te denken die de beeb ook kan horen dan om de dampen.

Deel Deze Pagina