morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik heb alleen nu al een echt zwanger buikje ik weet dat dit mijn darmen zijn maar het maakt het zo wel lastig om te verbergen. ben nogal slank van mezelf (60,5 kg en 178) en ben nog niet echt aangekomen maar mijn buik is dus al heel bol. Ik kan nie herinneren dat ik dit zo erg had bij Nathan. herkenbaar??
heel herkenbaar, bij mij zijn het ook de darmen. de mensen kijken nu al vragend naar ons en ik ben nog maar 4.5 week! Lukt me dus ook nooit om het te verbergen tot na de echo
ik heb het vandaag mijn zusje verteld maar die zei meteen dat ze al een vermoeden had. Zag mijn collega vorige week ook al naar mijn buik kijken. Nu hebben we begin feb een mk gehad en dit weten een aantal mensen ook dus verwachten ze het ook wel een beetje misschien. ik wil toch echt graag wachten tot de 1e echo met verder vertellen dus dat wordt veel a lijn shirtjes dragen
Nou is mijn garderobe niet om over naar huis te schrijven. Nog steeds past niets van voor de zwangerschap dus alles zit nog wat strakker... Wordt nu helemaal een probleem maar ja, tis in elk geval een luxe probleem
ik had sowieso al een buikje, maar nu is het erger en harder!! en ik ben ook pas 4 weken gelukkig kan ik zegen dat ik helaas dikker ben geworden hahaha. ik pas ook me broeken nu al niet meer. echt erg... maar ja... doet er niks aan. tis voor een goed doel
ik ben nu zo'n 8 weken zwanger van ons tweede kindje, maar ik heb al een buik als dat ik 4 maanden zwanger ben. Ik ben zelf vrij fors gebouwd, dus kan het nog wel verhullen met tuniekjes. Morgen de eerste echo en als dat goed is gaan we het nieuws vertellen. Ik zie wel regelmatig mensen kijken naar mijn buik, maar omdat mijn gewicht een gevoelig punt is durven ze er niet over te beginnen. Bij mijn schoonzusje was bij haar tweede zwangerschap ook met 8 weken een aardige bolle buik te zien. Nu is ze 37 weken en echt hudge, hoop niet dat ik dat ook krijg.
Ook ik kan me hierbij aansluiten.. ook al een echt buikje. Iedereen die we het nu vertellen hadden het al wel gezien. Mijn eigen broeken zitten me ook niet lekker meer. Loop dus al in positiebroeken. Had het echt nog niet zo snel verwacht, helemaal omdat het onze 1e is.
Hier hetzelfde ben gisteren de zolder op gekropen om mijn positiebroeken te halen! En dat zit ineens heerlijk liefs Es
Ik begin ook al aardig te groeien.. Met een tuniekje en een brede riem valt het hier nog wel redelijk te verbergen.. Bij onze eerste kreeg ik pas na 20wkn een buikje..
Hier ook hoor, ik schaam me gewoon bijna als mensen vragen hoe ver ik nu ben. Bij een tweede groeit je buik gewoon veel sneller, alles is al eens opgerekt geweest.
Ik ben dus niet gek aan het worden Ik had ook zo de indruk dat mijn buik veel boller is geworden de laatste week. Ben dus niks bijgekomen, in tegendeel ben zelfs een klein beetje afgevallen maar mijn buik staat heel erg rond. Vroeger kon ik mijn buik intrekken zodat hij platter leek maar krijg die bolle buik gewoon niet meer weg Vind het natuurlijk niet erg hoor maar zouden ook graag wachten tot na de echo om het tegen de familie te zeggen en straks gaan we zwemmen bij men schoonouders dus hopelijk valt hen niks op! Is ook ons eerste kindje dus had niet verwacht dat je zo snel iets ging zien.
hier ook al een aardig buikje! had niet verwacht dat dat zo snel gaat. kleding zit ook niet meer lekker en sommige broeken willen niet meer dicht, maar voor positiekleding vind ik het nog te vroeg, schaam me gewoon als ik in de winkel sta naar positiekleding te kijken en dan ga ik maar snel weer weg haha
hey.. hier dus ook zo'n figuur haha.. maar het is erg lastig, je wilt t verbergen maar door je darmen ben je erg opgezet, en zie je veel mensen al naar je kijken.. veel broeken/rokjes zitten me te strak..maar ja positiekleding is ook te voorbarig vind ik, kan nog van alles gebeuren..maar ja...t stil houden gaat idd bijna niet meer. ben nu rond de 6weken. bij ons dochtertje ahd ik ook zo snel al een dikkere buik.. en bij ons zoontje ook, haha maar ik niet bij stil gestaan zwanger te kunnen zijn dus ik ging maar maatjes groter kopen...
ik ben dus nu 5 week zwanger , maar bij mij zie je het ook wel wat hoor. onder de navel!! tis ook erg hard, en t voelt of brand het, heel gek. ik dacht dat ik me beetje aanstelde, maar tis toch echt het geval dat ik een "buikje"krijg
Hoi hoi, Ik ben nu zwanger van de 2de. Ik zit rond de 9 weken en heb ook al een buikje. Voor mijn gevoel lijk ik wel 5 maanden zwanger. Ik weet dat je buik sneller groeit bij een 2de maar leuk is soms anders...hihihihi. Groetjesss Jetje