Ik heb hier ook last van en deze topic stelt me echt gerust! Werd vanacht een paar keer wakker met enorme pijn,het leek heel erg op menstruatiepijn. Ook had ik buikpijn. Was echt heel bang voor een mk maar ik heb er vandaag verder geen last van gehad. eigenlijk heb ik bij de hele zwangerschap toch een goed gevoel maar ik ben toch heel onzeker. Ja klinkt raar,ik weet het.
Ik heb het ook gehad, rechts echt heel erg veel pijn, niet zo lang als jou. Maar dus ook echt steken inderdaad.
Niet leuk he Ano123 Nou hier weer iets engs,weet iemand wat dit kan zijn? Links en rechts in m'n liezen een trekkerig gevoel al de hele ochtend en ook weer dat menstruatiegevoel. Ik ben niet helemaal lekker en aan de diarree. Pff ben zo een zorgenmuts Ik had de innesteling op 3 februari.
Ook ik maak me helemaal gek door die menstruatiekrampen. Dat is het bij mij in ieder geval. Pff, ik ben 4 keer zwanger geweest vóór deze zwangerschap, maar echt, iedere zwangerschap is anders! Geen peil op te trekken dus..
dat heb ik ook en mijn gyn zei dat het kwam door dat je baarmoeder gaat groeien en je darmen dan iets kunnen opzetten en daar door de pijn veroorzaken. maar ook zeiden dames die ook zwanger zijn in mijn omgeving dat het ook kan zijn dat de baby(foetus) aan het innestelen is
dat heb ik ook en mijn gyn zei dat het kwam door dat je baarmoeder gaat groeien en je darmen dan iets kunnen opzetten en daar door de pijn veroorzaken. maar ook zeiden dames die ook zwanger zijn in mijn omgeving dat het ook kan zijn dat de baby aan het innestelen is