6 weken zwanger en symptomen worden minder...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Valerie84, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Na mijn miskraam ben ik erg onzeker nu ik weer zwanger ben...
    Mijn borsten deden pijn en was met vlagen ook al misselijk, en nu voel ik bijna niets meer... Hebben meer meiden dit gehad? Is het normaal dat in het begin de symptomen kunnen afnemen? Ik heb woensdag een echo... kan haast niet wachten... Ben zo bang...

Liefs Valerie

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    symptonen kunnen komen en gaan ..dat maakt het zo onzeker , vooral als je net een miskraam hebt gehad ..Hopelijk heb je woensdag een mooie echo met een mooi kloppend hartje !!

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Het wel of niet hebben, het komen en gaan van kwaaltjes zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap!

Vertrouw op je lichaam..

Ik citeer nu even de verloskundigen op dit forum haha.

4. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ik ga proberen mij n iet zo druk te maken...

Fijn weekend!

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Volgens mijn gyn. is misselijk zijn geen graadmeter. Hij was meer geïnteresseerd of ik nog grotere/gespannen borsten had (pijn was niet per se nodig, de één heeft daar eerder last van dan de ander) of ik last had van vermoeidheid en of ik vaker/veel moest plassen.
    De ene dag zijn bij mij de symptomen ook meer aanwezig dan de andere dag. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt.
    Heel veel succes bij de echo!

Topaasje vindt dit leuk.
  6. angie23

angie23 Niet meer actief

Mijn kwaaltje namen opvallend af toen het mis was. Ook zei mijn verloskundige dat het heel goed kon zijn dat mijn lichaam aan het hormoon gewend was.. Nu een week na mijn mk voel ik me nog steeds zwanger! Het zegt zoals de meiden hier boven zeggen helemaal niks over de zwangerschap!
    Het kan beide kante op gaan.

Sterkte!

7. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid die eerste 3 maanden :)

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik merkte rond de 4 weken ook meer dan rond de 6 weken hoor! Alsof mijn lichaam er met 6 weken een beetje aan gewend was geraakt. Vervolgens weer wat meer bij de 8-10 weken en daarna ook weer minder. En per dag verschilde het ook enorm, ik heb daar in het prille begin zelf ook nog eens ooit een topic over geopend :D

9. angie23

angie23 Niet meer actief

Vervelende he! Zeker na een miskraam lijkt het me lastig om te genieten in de eerste 12 weken. Probeer jezelf niet helemaal gek te maken! Makkelijk gezegd dat weet ik..

Ik ga keihard voor je duimen voor een goede echo!
    Laat je het nog even weten?

Sterkte!

10. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi Valerie,

Och, zo herkenbaar die twijfel en onzekerheid!
    Maar ja, zoals de meeste hier al zeggen; het zegt helemaal niks...
    Ik heb bij beide zwangerschappen echt helemaal geen kwaaltjes gehad. De 1e keer ging het mis en nu gaat het wel goed.
    Ook fluctueren van kwaaltjes zegt niets. Ik werd onzeker van het niet hebben van kwaaltjes, maar ik heb vriendinnen die juist onzeker werden als ze even een dag niet boven de wc hingen.
    Die eerste 12 weken zijn, zeker na een miskraam, gewoon killing!
    Alhoewel als je een vroege echo hebt en het hartje klopt er al veel minder kans is dat het misgaat. Dus ik hoop dat je je na de echo iets relaxter voelt.
    In ieder geval van harte met je zwangerschap en probeer ook eeb beetje te genieten!
    x

11. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die eerste 12 weken zijn niet echt leuk... Die onzekerheid komt steeds weer de kop op steken. Maar ik denk dat als ik de echo heb gehad en gezien heb dat alles goed is, ik meer gerust ben. Ik hou jullie op de hoogte, nog twee nachtjes slapen ;) haha

12. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb ook een paar keer zo'n topic geopend. je zal zien dat je over een paar dagen weer meer klachten hebt.
    het wisselt heel sterk. ik ben nu ruim 12 wkn en nu voel ik me de ene dag beroerd en de andere dag niet.
    ik had trouwens ook met 6 wkn minder last maar daarna kwam alles in alle hevigheid terug!
    ik snap je onzekerheid helemaal. hiervoor heb ik een MA gehad.
    ik had met 10 wkn de eerste echo. ik weet niet hoe ik die doorgekomen ben!! ik dacht dat met een goede echo die onzekerheid weg ging, maar nee hoor!
    pfff blijft denk zo...
    succes meid! ik duim voor een goede echo woensdag!

13. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Meiden,

Gister de echo gehad en hier was een heel mooi kloppend hartje op te zien!
    Alles ziet er heel goed uit!
    Wat een geruststelling!! Poeh!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gefeliciteerd !!

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gelukkig maar!!! Wat fijn!

16. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! :))

17. angie23

angie23 Niet meer actief

Ohh wat fijn!!
    Probeer je nu wel te genieten..:)

Groetjes

18. Smoezeltje

Smoezeltje Nieuw lid

3 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Valerie wat ontzettend fijn voor jullie. Gefeliciteerd! Ik kwam je berichtje tegen omdat ik een beetje in hetzelfde schuitje zit en dan maar weer ga googlen. Ben ruim 6 weken zwanger, maar heb ook nagenoeg geen kwaaltjes meer. Ook ik heb een voorgschiedenis van een ma en 3x een mk, dus de spanning zit er bij mij dan ook goed in. Maar jou bericht geeft zeker moed! Nog anderhalve week en dan hoop ik ook een mooi kloppend hartje te zien.

Deel Deze Pagina