6 weken zwanger en temperatuur ineens lager

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Stoffeltje, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Hallo meiden,

Ik ben heel erg geschrokken. Morgen ben ik zes weken zwanger en ik heb tot en met zondag getemperatuurd. Vandaag kon ik het niet laten en heb ik ook getemperatuurd en toen was mijn temperatuur ineens 0,3 graad lager. Ik maak me nu best ongerust. Ik heb nog geen bloedverlies. Weet iemand of dit kwaad kan?

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    misschien dat het op den duur weer bijtrekt ofzo, ik weet niet of dat wel van toepassing is eigenlijk..

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb gehoord dat je niet meer moet tempen als je zwanger bent, omdat het wat kan schommelen, en je daardoor zorgen gaat maken. ZOlang je verder nergens last van hebt, en geen bloedverlies hebt, zou ik me geen zorgen maken.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Volgens mij kan je temp inderdaad erg schommelen als je zwanger bent. Het is een tegenovergestelde redenering, maar toen ik een miskraam kreeg was mijn temp nog lange tijd juist hoog. Laag, hoog, het voorspelt niks over de afloop.

Eén goede tip. Thermometer de prullenbak in ;)

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Ik denk dat je temperatuur idd heel erg kan wisselen.
    Ook ik heb diverse miskramen gehad en daarbij was mijn temperatuur juist heel hoog, dus er is niets over te zeggen.
    Hoe lullig het ook klinkt, als het misgaat, dan gebeurt het toch wel en daar kan geen thermometer iets aan doen, dus een tip: gooi die thermometer in de prullenbak en ga genieten van je zwangerschap.

6. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Nou meiden, als ik bij sommige van jullie de onderschriften zie mag ik niet klagen. Ik heb 1 miskraam gehad en daardoor ben ik ontzettend onzeker geworden, ondanks dat ik daarna een mooie zoon heb gekregen met wel een zeer onzekere zwangerschap. Ik houd mezelf iedere keer voor dat ik er toch niets aan kan veranderen als het fout gaat, maar ja verstand en gevoel..... Jullie hebben gelijk, de thermometer gaat achter slot en grendel.

Trouwens de enige tijd dat ik van mijn vorige zwangerschap heb genoten is toen ik mijn zoontje voelde bewegen. Ik weet niet hoe andere moeders (in spé) dit doen. Die roze wolk is pas gekomen nadat mijn zoontje geboren is.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gewoon lekker niet meer tempen joh. Ik had na mijn miskraam nog een week hele hoge temp. Daarna zakte die. Dus gewoon lekker gaan genieten!

8. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik snap eigenlijk ook echt niet waarom je nog zou temperaturen. Dat is alleen betrouwbaar om je eisprong te bepalen, verder niet.
    Thermometer wegdoen en jezelf niet gek gaan zitten maken!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb ook toen ik wist dat ik zwanger was ongeveer 3 week door getempt bij mij bleef hij hoog
    maar dat wil niet zeggen dat er bij jou wat mis is he want bij de 1 blijft die hoog en bij de andere schommel de temp

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb hetzelfde meegemaakt een miskraam voor de geboorte van mijn dochter dit maakt mij ook erg onzeker. Ik probeer er niet te veel over na te denken maar soms slaat de crisis wel toe.

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Vandaag heb ik een mooi kloppend hartje gezien. Blijkbaar kan een dipje in je temperatuur gewoon voor komen zonder dat het iets hoeft te betekenen. Ik heb trouwens niet meer getemperatuurd.

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, heb toevallig vanochtend getempt omdat ik dacht dat ik misschien koorts had, en de mijne was ook weer lager. Dat kan gewoon... Maak je niet druk, lekker genieten!

Deel Deze Pagina