Nog een test proberen of naar de huisarts gaan

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Angelina22, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina22

14 jul 2008
    11
    0
    0
    Hoi hoi

Ik zit met een probleem ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen :oops:

Ik ben steeds misselijk en heb steeds hoofdpijn
    ook is mijn buik opgezwollen en moet ook vaak plassen enz

Ik ben op 13 juni voor het laatst ongesteld geweest en ik moest nu de 11e weer ong worden maar ik ben het nog steeds niet geworden!

Ik heb de 11e op de dag dat ik ong moest worden een test gedaan en die was negatief!

Nu zit ik te twijfelen of ik nu weer een test zal halen of dat ik morgen naar mijn huisarts moet gaan?

Hoop dat hier nog meer mensen zijn die dit kennen

Groetjes.

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he angelina

ja ik herken het
    ik ben nu 12 dagen overtijd en heb steeds negatieve testen. maar ik zou gewoon nog een testje wagen. heb je regelmatige cyclus en hoelang ben je gestopt met de pil nu?

liefs

ps: ik zou deze als ik jou was plaatsen op zwanger worden krijg je meer reacties

3. Angelina22

14 jul 2008
    11
    0
    0
    Thnx :D
    nou dat is bij mij nou juist het probleem :( ik ben al heel vaak naar mijn huisarts geweest voor de pil ik werd iedere keer gewoon overwachts ongesteld ik heb nu totaal 4 verschillende pillen gehad dus ja ik weet nu niet of die pil nu wel betrouwbaar was/is

4. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    annelies keizer/Angelina22

ik ben 10 dagen overtijd.. negatief getest met de apothek test met pipet......

Deel Deze Pagina