Canasten en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door betties, 5 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vraagje, gister van die canasten creme ingebracht voor een schimmelinfectie. In overleg met VK kan dat gewoon. Vanmorgen geen bloed gezien maar nu licht bloed verlies en wat buikpijn. Is dat normaal? Kan niet van het inbrengen zijn want dat is 12 uur geleden en het bloed is rood.

2. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Geen idee of het met de canesten te maken heeft. Maar rood bloed bij jouw termijn is wel een reden om met je vk te overleggen.

3. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook als ik dit middel gebruik. Best wel heftig ook! En dat was toen ik niet zwanger was.

Zou wel even overleggen met de vk, maar je niet gelijk heel veel zorgen maken.

Ik gebruik dit spul nooit meer en laat me iets door de huisarts voorschrijven.

4. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het niet met elkaar te maken heeft. Misschien heb je een bloedvat geraakt toen je de crème inbracht?

Ik zou hoe dan ook even met je verloskundige overleggen. Al is het maar voor de geruststelling.

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja het was niet heftig maar je schrikt gewoon. Stopte ook meteen weer dus inderdaad toch gewoon gevoeligheid ofzo.
    Ik had voor het gebruik juist overlegd met de VK en die vertelde dat canasten precies hetzelfde is wat de ha voorschrijft.
    Dinsdag zit ik weer voor en afspraak bij de VK, dan zal ik het nog eens bespreken.

6. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Vaginale bloedingen kunnen een bijwerking zijn van de Canesten.

7. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Heb je die staafjes gebruikt die erbij zitten? Die mag je namelijk niet gebruiken tijdens de zwangerschap, staat gewoon in de bijsluiter. Ook de pillen moeten dan met de hand ingebracht worden. Als je een staafje hebt gebruikt kun je wat beschadigd hebben waardoor je wat bloed verliest.

Deel Deze Pagina