Iedere maand heb ik mijn eisprong op CD18/20. Ik temperatuur ook iedere maand en weet dus ook wanneer mijn ei springt. Ook gebruik ik iedere maand ovulatie dipsticks en vind mijn LH piek altijd. Vorige ronde eerste keer CB gebruikt om te checken en vond een smiley! Deze ronde voor de eerste keer niet getemperatuurd en juist deze maand laten de dipsticks mij in de steek! Zit nu op CD22 en heb nog geen LH piek gevonden. Wel 1 die heel donker werd maar volgensmij negatief, hij zag er wat raar uit. CB had ik op dag 15 en 16 gedaan maar was negatief en toen kwam ik erachter dat ik er geen meer had. *BALENNN!* Heb ik mijn LH piek nou gewoon gemist of zou hij nog moeten komen? Ik weet het niet.. Test 2 keer per dag met de dipsticks (in de avond zijn ze sowieso erg licht) en heb maar 1 dipstick gehad die toch wel erg donker was (degene die er wat raar uit zag) Kunnen jullie is mee kijken? Is die van 5 januari wel of niet positief? Van links naar rechts: 7 - 6 - 5 januari (onderste/rechtse foto is de foto van 5 januari zelf)