hoi allemaal, Ik heb al 3 dagen een hele vervelende pijn die zeurt en en doortrekt naar mn boven benen, kan bijna niet relaxed zitten en word er helemaal gek van.. Sinds vandaag is het veel erger en moet ik steeds rondlopen, heel irritant.. Is dit herkenbaar? en hoort dit erbij?of moet ik me zorgen maken?
Hallo dit heb ik ook ik heb bij in me liezen stekende pijn en trekt naar me benen ik denk dat dit temaken heeft me de groei van je baarmoeder liefs
Pijn in de bil, kan zwangerschap issias zijn, dat moet je zeker melden bij de Vk...! En zeker rustig aan doen! Tijdens een zwangerschap uiteraard, zag dat je nog een menstruatie banner hebt, dus nog niet weet of je zw bent?
Jeetje lees ik voor het eerst, ben er gelijk over gaan googlen. Nee ik weet niet of ik eventueel zwanger ben. Ik wacht een paar dagen met testen. Bedankt voor je reactie aloeetje, weer eens wat geleerd vandaag * Booboo hoe is het met jou, nog last van spierpijn?
hey nee het is ineens over maar ik juich niet te hard, dadelijk is het morgen weer terug spannend hoor!
ik heb pijn vanaf halverwege me heupen tot aan eind van me boven benen incl billen, ik herken dit wel. voeld als spierpijn en banden pijn te gelijk
Hey Ik heb dit ook gehad dit weekend. Het was echt mijn linkerbeen die zwaar was. Vandaag naar de dokter geweest en die zegt dat het te maken heeft metm ijn rug. Ervoor nog last gehad met lage rugpijn. die wervels zijn nu wat ant verschuiven. Nu is het weer over.