Even alles van me af schrijven hoor. Donderdag was ik 6+2 zwanger. Savonds verloor ik allemaal doorzichtig slijm met helderrood bloed erdoor. Ik dacht meteen.. Foute boel! Gelukkig stopte het ook weer vanzelf. Vrijdag ochtend, 6+3 zwanger de verloskundige gebeld, en daar kon ik smiddags al gelukkig terecht. Al snel zagen we een kloppend hartje! Maaaaaar, wel aan de trage kant zei ze. Het paste mooi bij een zwangerschap van 6 weken. 3 dagen waren erg veel in zo'n prille zwangerschap, dus zei ze dat het alsnog mis kon gaan. Net had ik weer wat bruine slijm aan me wc papiertje. Verder heb ik geen buikpijn ofzo, maar het zit me echt niet lekker. Over 1,5 week mag ik terug komen om te kijken of het hartje sneller is gaan kloppen.. Of gestopt is. Heel hard duimen dat we dan een mooi kloppend hartje zien!
Bij mijn oudste had ik mijn eerste echo met 6 weken en 5 dagen en het hartje klopte ook nog niet zo snel. Heb toen 1,5 week later een echo gehad en het hartje klopte toen prima! Had alleen geen bloedverlies, dus snap je onzekerheid heel goed. Hoop dat je over 1,5 week een mooie echo hebt!
Joe zeker ben je van je eisprong? Als je net wat minder lang zwanger bent... Bij 6.3 zegt dit nog niet zoveel hoor. Het hartje klopt en dat is het belangrijkste.
M'n laatste menstruatie was 3 januari. Ik ben meteen in de 2e ronde zwanger geraakt, dus mijn cyclus toen ik van de pil af was weet ik niet echt. En mijn eisprong voelen daar wist ik ook nog nie zoveel van, dus ik heb echt geen idee
Doe dagen hoef je je echt niet druk om te maken. Ik had dat met mijn eerste echo ook. Dacht zelf 6.3/6.4 maar werd op 6 weken gezet. Bij de twee echo's daarna weer vooruit gezet. De termijnecho heeft mijn uitgerekende datum een week! eerder gezet als die eerste echo.
Ze zei dat het passend was voor de termijn. Het komt op pas net op gang he? Met 8 weken knipperde hij een heel stuk sneller en was het beter te zien.
Dat heeft ze bij mij ook gezegd.. Voor 6 weken zag het er goed uit. Maar ik had berekend dat ik 6+3 was. Dus kon het alle kanten op zei ze, ze wou me geen valse hoop geven.
nou ik weet niet presies hoeveel bmp het was van jou wormpje maar ik had bij mij vorige zwangerschap was de hartslag 92 de gyno zei dat normaal was als het begint van kloppen ik zelf vond het heel traag en helaas een miskraam hoop dat het voor jou goed nieuws mag zijn ! succes!
Vind het een beetje bizar dat ze zo'n probleem maakt van die drie dagen. Bij mij werd er heel uitdrukkelijk gezegd dat het op die termijn moeilijk meten is en het heel normaal is dat je later weer vooruit gezet wordt. Ik hoop dat het bij jou net zo mag lopen als bij mij.
Hier idem ontstaat onzekerheid. Ik kwam met 6.2 weken. En ze zei dat ik qua meting kwam op 6 weken. Het hartje klopte ook net. Ben blij met een kloppend hartje, maar toch ga je wel even piekeren over die 2 dagen. Mijn eisprong was zeker 22 januari. Maar goed tis maar een paar dagen. Misschien moeten we ons te druk. Maar snap je gevoel heel goed hoor😓
ik mag donderdag gelukkig alweer langskomen. Ik ben gisterenavond weer iets bloed verloren.. (dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook 2x gehad) maar het zit me allemaal niet lekker. Het was echt heel weinig hoor.. Ik heb ook mega drukke dagen achter de rug. Inmiddels is het al gestopt alleen wat bruin. Pfff last het gauw donderdag avond worden!!
Snap ik t verkeerd maar je kan toch ook een late innesteling hebben? Ik snap je onrust zeker hoor en helemaal met je klachten erbij maar zoals eerder gezegd: het hartje klopt💟 Ik duim voor je dat t goed blijf gaan
Ik heb het soort gelijk gehad. Vanaf 6 7 weken bloed zonder krampen. Toen een echo gehad met 7.5 werd terug gezet naar 6.1 weken, ze zei dat het hartje goed was voor dat termijn en de foetus klein voor het termijn, maar omdat het zo klein was kon ik ook wel weer vooruit gezet worden met de eerst volgende echo want het was moeilijk meten als het zo vroeg is. Mij zat het niet lekker en had gelijk 4 dagen later een miskraam. Nu ben ik wel verder terug gezet als jij met een dik week. Zal gewoon proberen wat te ontspannen en misschien valt het allemaal wel mee en zie je donderdag een heel mooi hartje kloppen.
Oooh wat ben ik toch zenuwachtig.. 😭 Straks om kwart voor 8 mijn 2e echo en gaan we zien of het hartje sneller is gaan kloppen. Ik heb er helemaaaaal geen goed gevoel over.. Gelukkig weten we over een uurtje meer.