6 weken zwanger, hevig bloedverlies maar echo ziet er goed uit

Discussion in 'Zwangerschap' started by Carola36, Aug 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter. Hopelijk pakt het deze keer goed uit en word zij mama en jij oma.
    Ik heb meerdere vroege miskramen gehad. De oorzaak bij mij is een translocatie. Ik ben nu zwanger dmv ivf met pgd (embryoselectie).
    Heeft je dochter al onderzoeken gehad?
    Hopelijk is dat allemaal niet meer nodig en eindigt deze zwangerschap in een mooie en gezonde baby.

2. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL

Goedemorgen Baby90,

Ze zouden gaan beginnen met onderzoeken, maar daar moest ze 3 maanden op wachten. Ze heeft afgesproken met de gynaecoloog dat als ze niet zwanger zou zijn in die tijd dat ze dan de onderzoeken zouden gaan doen ( mag namelijk 3 maanden niet zwanger zijn geweest ) maar dat ze in de tussentijd wel gewoon zou blijven proberen. En het is dus direct weer raak.

Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,f wat fijn dat het nu gelukt is, hoop voor mijn dochter het zelfde :D

We hebben geen idee wanneer ze dan zwanger geraakt zou moeten zijn......en ook geen idee hoe ver.....de zwangerschapstest is heel positief, maar de ovutesten die ze heeft gedaan hebben geen duidelijke eisprong aangegeven ( de datums die niet op de foto's staan, waren echt zo licht, dus negatief ) Heel vreemd in ieder geval :D maar ze is zo blij.....en ook weer heel onzeker en angstig natuurlijk.

Ik ga gewoon van het positieve uit....ik kijk al uit naar me eerste kleinkind :D

3. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Dank jullie alle voor de felicitaties :D Mijn dochter is voorzichtig blij....ze durft er niet echt nog van te genieten.

Ik ga er vanuit dat nu toch een keer alles goed moet verlopen.

4. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie ?

Toch een nieuwe zwangerschap voor mijn dochter of toch nog oud hcg ( vorige maand miskraam. Op 19 aug begonnen met bloed verlies, op 22 aug miskraam compleet, 25 aug geen bloedverlies meer ) geen zwangerschapstest meer gedaan. Wel ovulatietesten. ( zie terug )

Dit zijn de zwangerschapstesten van de afgelopen dagen

Attached Files:

5. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Ik zou er vanuit gaan dat het een nieuwe zwangerschap is! Ze zou anders over een week alsnog een digitale test kunnen doen. Als er dan 3+ staat weet je het helemaal zeker want dan loopt het HCG op.

6. Lutty

Lutty Actief lid

Oct 26, 2012
    469
    0
    0
    Ik hoop dat ik jou en vooral haar dan mag feliciteren!

Ik zou je wel aanraden om haar een afspraak te laten maken bij de huisarts.
    Als ze vandaag bloed laat prikken en vrijdag nog eens, dan zal het snel duidelijk zijn of het al dan niet van een nieuwe zwangerschap is.

7. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL
    De gynaecoloog heeft bevestigd dat het een nieuwe zwangerschap betreft :D :D

En haar hcg loopt weer mooi op......ze gaan nu ook ieder week prikken en een echo plannen. Afgelopen maandag echo gehad, nu aankomende woensdag weer. Dan wordt ze ook weer geprikt op hcg en gaan ze kijken hoe de waardes zijn gestegen.

Maar voor nu, deze hele mooie test.

8. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Hoop dat alles voorspoedig gaat.

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Gefeliciteerd! Fijn dat ze zo goed in de gaten wordt gehouden!

Hopelijk nu een goede zwangerschap:)

10. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

Feb 21, 2014
    314
    0
    0
    Ik duim mee dat alles goed blijft gaan!

11. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Waarom meld je dochter zichzelf eigenlijk niet aan op deze site? Ik zie trouwens dat jij al vanaf 2009 lid bent...

12. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Wel apart..... Vanaf eind december 2013 ben je het mmm traject zelf in gegaan???

13. Moli

Moli Niet meer actief

hoezo apart?

14. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL
    #54 Carola36, Sep 25, 2014
    Last edited: Sep 25, 2014
    Ik ga het uitleggen .....tis idd een beetje verwarrend :D

Ik heb me ooit hier aangemeld omdat ik met mijn huidige partner nog kinderen wilde......Ik heb 1 gezonde dochter van bijna 21 en ben toen zij 6 jaar was nog zwanger geweest, dit werd een miskraam.

Mijn relatie met die partner liep op de klippen en ik leerde mijn huidige partner kennen.....hier raakte ik zwanger van....1ste x miskraam.....2de x bbz en met spoed op de OK......Heb toen een tijd niet gedurfd......Vorig jaar het traject gestart voor MMM.....wij zouden eigenlijk direct met IVF beginnen ivm leeftijd. Dit bleek de gynaecoloog niet te willen, deze wilde eerst IUI starten. Na overleg met mijn partner hebben we besloten om het traject te stoppen en om het zo te laten.

Nu is mijn dochter druk bezig om zwanger te worden en ik kijk er erg naar uit. Zij heeft geprobeerd zelf een account te openen hier, maar dat lukt niet. Misschien vanwege hetzelfde IP adres. Ze woont namelijk nog thuis, omdat ze pas een huis aan wil vragen als de kleine er is, anders komt ze alleen in aanmerking voor een appartement en ze wil graag een eengezinswoning ( eigen kamer voor de baby )

Ik hoop dat het verhaal nu enigzins duidelijk is :D sorry voor de verwarring !!!

15. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Ja, maar vervolgens meld je je dan aan in het mei topic, met dat je zelf op 26 mei bent uitgerekend.... Sorry hoor maar ik vind het van geen kanten kloppen..

En er zijn hier wel genoeg leden die meerdere accounts hebben dus ja, jouw dochter zou ook gewoon een account moeten kunnen openen al hebben jullie hetzelfde IP adres...

16. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Vind jij het niet apart dan? Om samen met je moeder zwanger proberen te worden? Dat is niet iets wat ik in mijn omgeving vaak voorbij zie komen, jij wel? :D Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om samen met mijn moeder zwanger te zijn hihi, bizar.

17. Pien95

Pien95 Actief lid

Dec 1, 2012
    212
    1
    0
    Bah wat een gedoe weer! Wat maakt het uit, ze is hier niet om gecontroleerd te worden en ze hoeft ook helemaal geen verantwoording af te leggen naar de anderen hier op dit forum.

TS: Wat ik je zelf wil vertellen..
    toen ik in januari zwanger raakte na 1,5 jaar proberen, begon bij mij ook met 7 weken het bloeden. Verloskundige dacht sterk aan een miskraam maar verder niks onderzocht.. Wij waren best in paniek omdat het nu eindelijk gelukt was en misschien waren we het al weer aan het verliezen.. we zijn naar het ziekenhuis gereden en daar werd er door een verpleegkundige gelijk een echo aangeboden. Bij deze echo bleek dat het hartje al kloptte. Geen bloed te zien in de baarmoeder..
    Hierna heb ik tot week 27 regelmatig gebloed en altijd helderrood. 3 dagen tampons gebruiken.. Heb onderzoeken gehad bij de gyn maar niks uitgekomen..

en kijk nu, bijna uitgerekend! Ons meisje zit er nog veilig en zoals het nu lijkt alles goed er uit te zien.

Ik hoop dat het voor je dochter inmiddels ook goed is afgelopen. Een kindje verliezen is vreselijk.... Sterkte en succes.

18. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL

Pien95, mijn excuus...ik lees nu pas het berichtje. Mijn dochter heeft nu namelijk zelf een account ;)
    Alles is gelukkig nu goed met mijn dochter. Deze zwangerschap is helaas verkeerd afgelopen, maar ze is direct weer zwanger geworden. en is ondertussen 8 weken en 4 dagen zwanger. Ze staat onder controle van de gyn en heeft nu al verschillende echo's gehad.

Wat betreft het samen zwanger worden met mijn dochter. Als Springday helemaal goed had opgelet, had ze gezien dat mijn partner en ik al enige tijd bezig waren, maar dat daar een miskraam en bbz uit voort is gekomen. Daarna zijn we doorverwezen naar het MMM traject. Uiteindelijk besloten om hier niet in verder te gaan. ( Misschien niet gelijk oordelen en conclusies trekken Springday ;) )

Mijn dochter heeft hiervoor wel eens berichten geplaatst onder mijn naam omdat zij geen eigen account kon open, dit meerdere malen geprobeerd. We hebben de vraag neergelegd bij de beheerders ivm de verwarring en deze hebben nu toestemming gegeven omdat ze geen 2 accounts willen op hetzelfde ip adres.

En nu ben ik heel trots dat ik OMA ga worden !!! En ik ga ontzettend genieten van haar kindje, nu is het haar tijd.

19. Carola36

Carola36 Actief lid

Sep 20, 2009
    198
    14
    18
    Female
    NULL
    NULL
    haar naam is trouwens Amber1994

Share This Page