Heey dames, ik begin langzaam aan behoorlijk wanhopig te worden... Ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap regelmatig grote bloedingen, en ik heb een blaasontsteking die ze maar niet onder controle krijgen. Ik zit nu aan mijn 5e antibiotica kuur (!!!) terwijl ik nog maar 12 weken zwanger ben. Ik slik me onnozel aan cranberry en vitamine C, en ik drink haast non-stop. En toch wil het maar niet weg gaan. Wat moet ik daar nou mee?! Komt dus nog eens bij dat ik bloedingen in de baarmoeder heb, die door de ontsteking erger worden. En op ongeveer dezelfde manier ben ik een paar jaar geleden een kindje verloren in de 4e maand... Ik sta dus echt doodsangst uit! Iemand tips???
Yakult hielp erg bij mij. En Furabid (anti biotica), deze mag je ook tijdens je zwangerschap. Heel heel heel veel drinken. Zo min mogelijk suikers drinken. D-mannose bij de tuinen, Google het eerst even. Ik weet niet of je dit mag tijdens je zwangerschap. Zoek anders op YouTube onder de zoektern: orto moleculaire arts blaasontsteking. Daar krijg je ontzettend veel goeie tips. Ik heb nl een chronische blaasontsteking. Zure producten tot je nemen zoals yoghurt en karnemelk. En nogmaals gewoon belachelijk veel drinken. Vitamine c roter 100mg voor het naar bed gaan slikken, zodat je urine sochtends goed zuur is. Hoop dat je wat aan deze tips hebt. Beterschap lieverd!
Heel erg bedankt voor de tips! Ik meteen wat dingen proberen. Ik denk dat ik ook chronische blaasontsteking heb. Dat etiket hebben ze er nooit op geplakt, maar ik krijg het elk jaar zeker 10 keer. Uit de onderzoeken is overigens nooit iets gekomen.
Vraag via je huisarts een doorverwijzing naar de uroloog. Deze kan dan het eea testen. Bv. Of je een verzwakte blaas hebt of dat je trilhaartjes niet goed functioneren. Daar kijken ze allemaal na. Laat je niet makkelijk afschepen en kom op voor jezelf. Beterschap meisje!!
Vraag via je huisarts een doorverwijzing naar de uroloog. Deze kan dan het eea testen. Bv. Of je een verzwakte blaas hebt of dat je trilhaartjes niet goed functioneren. Daar kijken ze allemaal na. Laat je niet makkelijk afschepen en kom op voor jezelf. Beterschap meisje!!