Ze gaan bij IVF en ICSI uit van de dag van bevruchting en niet van de innesteling, Zo werd mij verteld, zo weten ze precies wanneer je bent uitgerekend, en dus hoe ver je zou moeten zijn. Greets Beeb
Ik heb het ook gehad, na een week nog steeds te klein en een lege vruchtzak. Hopelijk gaat het bij jou wel goed!
Bedankt allemaal voor jullie steun. Ik had in het begin van mijn zwangerschap last van krampjes en lage rugpijn maar nu heb ik helemaal nergens last van en voel ik me lichamelijk goed. Dus ik ben heel erg bang dat dat komt omdat mijn lichaam gestopt is met met zwanger zijn. Herkennen jullie dat?
hoeft niet hoor ik had precies hetzelfde geen gevoel meer zwanger te zijn en rug pijn en zo maar ik ben al bijna 14 weken zwanger tot nu toe verloop hier alles nog goed en krampjes kunnen komen van oprekken van de baarmoeder dathoeft dus echt niets te betekenen
Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar een vriendin van mij wel. Die had ook een echo met volgens de gyn een leeg vruchtzakje. Toen ze twee weken later in het zh kwam voor curretage hebben ze alsnog een echo gemaakt en daar was wel wat te zien. Ze is nu ongeveer 14 a 15 weken zwanger. Dus geef de moed niet op.
Ik had ook heel vroeg het gevoel niet meer zwanger te zijn, mijn kwaaltjes verdwenen... die hele mini kwaaltjes die ik had in ieder geval!
Hoi Nienke25, Volgens mij moet je morgen naar de gyn voor je controle echo. Ik wil je veel sterkte wensen. Laat je weten hoe het is gegaan? Maria Anna
Hallo allemaal nogmaals bedankt voor al julllie bemoedigende woorden. Ben vandaag geweest voor me 2de echo en het was nog steeds te klein. Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen maar de echo liet zien een vruchtzak met dooierzakje met de groei van 5 weken het is dus een klein beetje gegroeid maar het gaat eindigen in een miskraam. Dus ik moet 2 weken afwachten of het vanzelf komt dan krijg ik weer een echo en daarna curretage. Liefs Nienke
Wat rot voor je Nienke, het lijkt me helemaal niet makkelijk om nu twee weken af te wachten. Ik wens je veel sterkte toe.