Vanwege mijn te hoge bloeddruk en eiwit in mijn urine(ben al 2x ter observatie opgenomen hiervoor)maken ze in het ziekenhuis nu om de 2 dagen een CTG van de baby.Gister moest ik ook en nu was de hartslag een hele tijd 180/190.Meestal is dit een piek die even duurt,maar nu toch wel 3 kwartier lang.daarom moest ik langer aan dat ding liggen.Mijn eigen hartslag werd ook hoger,maar dat kwam doordat ik ook ongerust werd.De kleine was wel erg druk met trappen.Het lijkt mij dat de kleine niks heeft met die strakke banden om mijn buik,want elke keer trapt het tegen die banden aan.Uiteindelijk werd het hartslagje rustiger,maar de verloskundige leek mij en mijn vriend nogal ongerust.kan dit kwaad voor de kleine?ben nu ruim 34 weken zwanger.Wat zijn de gevaren hiervan? groetjes mirjamc
Hoi mirjam, Als een kindje heel actief is dan kan de hartslag daardoor hoger zijn. Als de verloskundige het niet zou vertrouwen zou ze je niet hebben laten gaan! Dus probeer het los te laten en te genieten van je laatste weekjes! Imke